// چهار شنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

مایکروسافت از موتور بازی سازی ForzaTech رونمایی کرد

مایکروسافت امروز از موتور بازی‌سازی جدید خود مخصوص سری بازی‌های رانندگی فورزا به نام ForzaTech رونمایی کرد. ردموندی‌ها تصمیم دارند تا رونمایی تکمیلی را در جریان نمایشگاه E3 2015 انجام دهند. در ادامه با زومجی همراه باشید.
چندی پیش بود که اخباری مبنی بر ثبت نام تجاری تحت عنوان ForzaTech در فضای وب منتشر شد که اطلاعات خاصی از آن به دست نیامد. مایکروسافت این نام تجاری را در سازمان پتنت‌ها و عناوین تجاری ایالات متحده آمریکا ثبت کرده است. اما حال این کمپانی ابهامات را کنار زد و طی خبری اعلام کرد این نام متعلق به موتور بازی‌سازی جدیدی است که از این پس برای ساخت بازی‌های مجموعه رانندگی فورزا استفاده می‌شود. مطمئنا شماره‌ی جدید سری فورزا به نام Forza Motorsport 6 که فقط کنسول نسل هشتمی ایکس‌باکس وان را هدف گرفته با این موتور ساخته می‌شود، اما مایکروسافت از ارائه‌ی اطلاعات بیشتر خودداری کرد تا طی رونمایی مفصل در E3 پیش رو، نمایشی از بازی و موتور خود داشته باشد:
ما تایید می‌کنیم که مایکروسافت عنوانی تجاری برای برنامه‌ای به نام ForzaTech را ثبت کرده است که اولویت استفاده از آن برای استودیو Turn 10 و ساخت و توسعه‌ی گرافیکی و شبیه‌سازی بازی فورزا خواهد بود. ما اطلاعات بیشتری را در E3 به اشتراک خواهیم گذاشت.
E3 امسال مایکروسافت برنامه‌های ویژه‌ای برای هواداران سری فورزا خواهد داشت که باید جالب و دیدنی باشند. مایکروسافت چندی پیش از قسمت ششم سری فورزا موتوراسپورت رونمایی کرد اما هیچ تاریخ انتشاری را برای آن در نظر نگرفت. با این حال انتظار می‌رود ردموندی‌ها این بازی شبیه‌ساز رانندگی را برای عرضه در تعطیلات امسال هدف قرار داده باشند. اگر فورزا ۶ را هم جزوی از بازی‌های انحصاری امسال مایکروسافت حساب کنیم، می‌تواند در کنار بازی‌های دیگری مانند Halo 5 و Rise of the Tomb Raider قدرت خاصی به پیشروی مایکروسافت در فروش کنسول خود ببخشد. از سوی دیگر بازی Quantum Break هم با تاخیر مواجه شد و برای عرضه به سال آینده موکول شده است. این امر مایکروسافت را مجاب می‌کند تا یک بازی دیگر را مانند فورزا ۶ جایگزین کوانتوم بریک کند تا طرفداران را تا حدی راضی کند. نظر شما در مورد E3 امسال چیست؟ آیا مایکروسافت حضوری قدرتمند خواهد داشت و طرفداران را سورپرایز می‌کند؟ منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده