نویسنده: آرش عیاری
// چهار شنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۴

بازی Dues Ex: Mankind Divided معرفی شد [بروزرسانی: عکس‌ های بازی]

حالا دیگر می‌توانیم با اطمینان خاطر راجع‌به بازی بعدی از سری Deus Ex صحبت کنیم زیرا پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان، نشریه گیم‌اینفورمر اعلام کرد که این بازی در مجله شماره ماه می حضور خواهد داشت. در ادامه با جزییات بیشتر همراه زومجی باشید.
همانطور که چندی پیش در زومجی خواندید، قرار بود اسکوارانیکس این هفته از بازی جدیدش که آن را نام Project CKP خطاب می‌کرد، رونمایی کند. هنگام مخابره این خبر، بسیاری از تحلیل‌گران و حتی طرفداران بازی‌های این شرکت به فکر سری بازی Deus Ex افتادند اما وب‌سایت روسی زبان Kanobu.ru پا را فراتر گذاشت و با انتشار چند تصویر این بازی را برای کامپیوترهای شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 معرفی کرد. انجمن نئوگَف نیز این اطلاعات منتشر شده را در انجمن خود قرار داد. البته این صفحه مدتی بعد پاک شد و کاربر انجمن مجبور شد تا از لینک کَش شده این وب‌سایت روسی استفاده کند. بر اساس گفته‌های وب‌سایت Kanobu، اگرچه داستان اصلی بازی Deus Ex: Mankind Devided هنوز هم به این سری وفادار است اما فایل‌های ذخیره بازی Deus Ex: Human Revolution قابل انتقال به این بازی نیست و هیچ‌کدام از چهار پایان مختلفی که در نسخه قبلی دیدیم، معیاری برای بازی Mankind Devided نخواهند بود.
یکی از این قابلیت‌های جدید قابلیت هک کردن اشیا الکترونیکی از راه دور است
درست مانند نسخه قبلی، کارها و اعمالی که بازیکنان انجام می‌دهند، روی گیم‌پلی بازی تاثیرگذار است. همچنین فاش شده است که کاور شماره ماه می مجله گیم‌اینفورمر نیز بازی Deus Ex: Mankind Devided خواهد بود. بر اساس مجله گیم‌اینفورمر، داستان بازی در سال ۲۰۲۹ و دو سال بعد از اتفاقات بازی Deus Ex: Human Revolution به وقوع می‌پیوندد. cover-reveal-front-610-502x600 مقدمه نشریه گیم‌اینفورمر درباره بازی بدین شرح است:
آدام جِنسِن بازگشته تا با تروریست‌هایی که دنیا را به محیطی ناامن و ترسناک تبدیل کنند، بحنگد. جِنسِن حالا پیشرفته‌تر شده و می‌تواند به روابط اجتماعی، مبارزات و اعمال مخفی بهتری داشته باشد اما انتخاب‌هایی که او برای حل مشکلات انجام می‌دهد بر عهده شما خواهد بود.
نویسندگان این نشریه دو روز را در استودیو مونترال اِیداس سپری کردند تا دید بهتری نسبت به بازی و آنچه قرار است اتفاق بیفتد، داشته باشند. مقاله‌ای که این نشریه راجع به بازی منتشر خواهد کرد‌،‌بسیار جامع و مفصل خواهد بود و به ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید جِنسِن، شخصیت اول بازی خواهد پرداخت؛ به طور مثال یکی از این قابلیت‌های جدید قابلیت هک کردن اشیا الکترونیکی از راه دور است. نظر شما راجع به این سری بازی چیست؟ آیا نسخه نسل هشتمی این سری می‌تواند مانند بازی Deus Ex: Human Revolution خوش بدرخشد؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید. [بروزرسانی] پس از گذشت چند دقیقه از معرفی غیر رسمی بازی، عکس‌هایی از آن منتشر شد که در ادامه شما را به دیدن آن‌ها دعوت می‌کنیم.منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده