نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

دو بسته الحاقی بزرگ برای The Witcher 3: Wild Hunt منتشر خواهند شد

استودیو سی‌دی پِراجِکت رِد، سازنده لهستانی بازی The Witcher 3: Wild Hunt امروز از دو بسته الحاقی اصلی و پولی این بازی فانتزی و نقش‌آفرینی رونمایی کرد. با زومجی و اطلاعات جامعی از محتویات این دو بسته همراه باشید.
برای به اتمام رساندن این دو بسته که با نام‌های Hearts of Stone و Blood and Wine شناخته می‌شوند، تقریبا به ۳۰ ساعت زمان نیاز خواهید داشت. بسته الحاقی Hearts of Stone که حدود ۱۰ ساعت از وقت شما را خواهد گرفت، شما را به سرزمین No Man's Land و آکسِنفورت می‌برد. داستان این بسته با ارتباط مرموزی که میان گَرالت و شخصی ناشناس با نام «مرد شیشه‌ای» اتفاق می‌افتد، آغاز می‌شود. بسته الحاقی Blood and Wine که از نظر ارائه محتویات نسبت به Hearts of Stone دارای محتویات بیشتری است، حدود ۲۰ ساعت از زمان شما را خواهد گرفت. داستان این بسته شما را به منطقه‌ای کاملا جدید با نام توسِینت که در آن یک راز تاریک مخفی شده خواهد برد. مارسین ایوینسکی، موسس استودیو سی‌دی پِراجِکت رِد در رابطه  با این دو بسته الحاقی گفت:
در حالی که کم کم به پایان مراحل ساخت The Witcher 3: Wild Hunt نزدیک می‌شویم، تیم ما با همت عظیم خود کار ساخت دو بسته الحاقی بزرگ برای این بازی را آغاز کرده است. ما زمانی را به خاطر داریم که بسته‌های الحاقی با ارائه محتویات با معنی بازی را گسترش می‌دادند. به عنوان گیمر، دوست داریم این شیوه قدیمی را به این صنعت بازگردانیم. در گذشته گفتیم اگر محتویات جدید پولی عرضه کنیم، این محتویات گسترده و کاملا با ارزش برای پولی که پرداخت می‌کنید خواهند بود. هر دو بسته الحاقی The Witcher 3: Wild Hunt شامل ساعت‌های گیم‌پلی جدید و مستقل است که مانند آن را کمتر می‌توان در بازی‌های دیگر پیدا کرد.
The Witcher 3 Wild Hunt (1) بسته الحاقی  Hearts of Stone ماه اکتبر سال جاری منتشر خواهد شد. سی‌دی پِراجِکت رِد همچنین اعلام کرد دومین بسته الحاقی بازی با نام Blood and Wine هم در چهار ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۶ و در تاریخ نامشخصی منتشر خواهد شد. هر دو بسته برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت. با خرید Season Pass بازی با مبلغ ۲۴.۹۹ دلار، می‌توانید هر دو بسته را به صورت رایگان دریافت کنید. اگر مایلید هر کدام از این دو بسته را به صورت جداگانه خریداری کنید، برای خرید Hearts of Stone باید مبلغ ۹.۹۹ دلار و Blood and Wine حدود ۱۹.۹۹ دلار بپردازید. اگر در زمان خرید The Witcher 3: Wild Hunt و بسته‌های الحاقی آن به فکر ذخیره کردن پول خود هستید، می‌توانید با پرداخت ۷۹.۹۹ دلار و خرید بازی و بسته‌های الحاقی آن به صورت یکجا، چند دلاری را در حساب خود ذخیره کنید. اگرچه برای خرید این دو بسته باید هزینه پرداخت کنید، اما ۱۶ بسته الحاقی رایگان The Witcher 3: Wild Hunt همچنان به صورت رایگان برای بازی منتشر خواهد شد. در این روزها که برخی از ناشران بازی‌های خود را با مشکلات فراوان عرضه می‌کنند، باید به وجود استودیویی همچون سی‌دی پراجِکت رِد افتخار کرد. این استودیو سابقا اعلام کرد ۱۶ بسته‌ی الحاقی رایگان را برای The Witcher 3: Wild Hunt عرضه خواهد کرد. پس از انجام این کار و تاخیر The Witcher 3: Wild Hunt برای رفع اشکالات آن، این استودیو حسابی خود را در دل طرفداران صنعت بازی‌های ویدیویی جا کرده است. The Witcher 3 Wild Hunt (2) بازی The Witcher 3: Wild Hunt که یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ است، در تاریخ ۱۹ مِی (۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این بازی، پیشنهاد می‌کنیم پیش‌نمایش The Witcher 3: Wild Hunt را از دست ندهید. منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده