// دوشنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

بازی Dirt 3 را هم اکنون در استیم دریافت کنید

بازی Dirt 3 بالاخره بعد از مدت‌ها مراحل تبدیل خود از نسخه «Games for Windows Live» به استیم را انجام داد و آن‌هایی که پیش از این نسخه معمولی بازی را خریداری کرده بودند می‌توانند به صورت رایگان آن را به نسخه Complete Edition ارتقا دهند که شامل تمامی بسته‌های الحاقی می‌شود. به گفته کدمسترز این کار تشکری است از کسانی که این مدت صبر کرده بودند. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
اگر شما نسخه GFWL را خریداری کرده‌اید، نسخه Complete Edition باید هم اکنون در کتابخانه‌ی استیم شما موجود باشد. اگر نسخه فیزیکی بازی را خریداری کرده‌اید، می‌توانید از کد موجود در جعبه بازی در استیم استفاده کرده و نسخه Complete Edition را دریافت کنید. البته شما هنوز نسخه معمولی بازی را در کتابخانه‌ی استیم خود خواهید داشت و به گفته کدمسترز آن نسخه مانند سابق به کار خود ادامه خواهد داد. نکته بد در این تغییر این است که قادر نخواهید بود تا فایل‌های ذخیره خود را از نسخه معمولی به نسخه Complete Edition انتقال دهید. کد مسترز در این باره توضیح داد که:
متاسفانه به دلیل تفاوت‌های موجود بین این دو نسخه فایل‌های ذخیره شما با یکدیگر سازگار نخواهند بود. ما می‌دانیم که این موضوع چقدر ضدحال است و بخاطرش متاسف هستیم اما اجتناب ناپذیر بود.
البته با این وجود تعدادی از بازیکنان که بازی را از طریق فروشگاه Games for Windows Live خریداری کرده‌ بودند گزارش داده‌اند که کد فعال سازی‌شان در استیم کار نمی‌کند. کدمسترز در این باره اعلام کرد که سریعا به مشکل رسیدگی خواهد کرد و هفته بعد اطلاعات بیشتری در اختیار طرفداران خواهد گذاشت. از طرفی دیگر نیز برخی از بازیکنان از مشکل استفاده از فرمان‌های رانندگی درون بازی گزارش داده‌اند که با شروع بازی کاملا قفل می‌شود. کدمسترز از این دسته بازیکنان درخواست کرده است که از طریق استیم اطلاعات بیشتری در اختیار سازنده قرار دهند. جدا از این نیز ما در طی این هفته متوجه شدیم که مدیر اجرایی کمپانی کدمسترز که در ساخت و عرضه اکثر بازی‌های ریسینگ این شرکت نقش بسزایی داشته از سمت خود استعفا داده است. نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده