نویسنده: آرش عیاری
// یکشنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۲

استعفا ستاره مسابقات Call of Duty و کاپیتان تیم OpTic

مسابقات بازی‌های ویدیویی به یکی از پول‌سازترین و مهیج‌ترین تفریح‌های بازیکنان حرفه‌ای تبدیل شده است. بازی Call of Duty همواره پای ثابت این مسابقات بوده است، حالا خبرها حاکی از این است که متیو هاگ، کاپیتان تیم OpTic و ستاره مسابقات جهانی Call of Duty ازسمت خود کناره‌گیری کرده است.
متیو که با نام کاربری NaDeSHot شناخته می‌شود به دنبال قرار گرفتن تیمش در رده هفتم مسابقات Call of Duty از سمت کاپیتانی تیم OpTic و مسابقات بازی‌های ویدیویی کناره‌گیری کرد.او در این‌باره گفت:
احساس می‌کنم من بازی می‌کردم تا بازنده نباشم، بازی نمی‌کردم که برنده باشم.
هاگ در یک پیام ویدیویی که در کانال شخصی خود در وب‌سایت یوتیوب که ۱۷ میلیون مشترک دارد گفت:
من از اینکه قربانی تیم باشم خسته شده‌ام.
او با این گفته از سمت کاپیتانی تیم خود و مسابقات حرفه‌ای استعفا داد. هاگ از ۱۳ سالگی به مسابقات حرفه‌ای بازی‌های ویدیویی روی آورد و اکنون ۲۲ سال دارد. او ۶ سال گذشته را در عضویت تیم معروف آپتیک سپری کرد تا اینکه در سال ۲۰۱۴ میلادی به سمت کاپیتانی آن انتخاب شد. او چهره‌ای محبوب در عرصه مسابقات حرفه‌ای بازی Call of Duty محسوب می‌شود تا جایی که سال گذشته روزنامه نیویورک تایمز راجع به او اقدام به نوشتن یادداشت کرد. شهرت در عرصه مسابقات حرفه‌ای بازی‌های ویدیویی مانند یک شمشیر دولبه می‌ماند. اگرچه او برای موفقیت‌های تیمش مورد ستایش قرار گرفت اما با هر باختی که بر این تیم تحمیل شد، او بیشتر رو به انزوا رفت. او در پیام خود خطاب به هواداران گفت «اگر ما برنده نباشیم من می‌دانم که همه سراغ من را خواهند گرفت» هاگ هنوز هم یکی از صاحبان تیم اپتیک محسوب می‌شود و با اعتماد به نفس از بازگشت مجددش به عرصه مسابقات حرفه‌ای Call of Duty سخن می‌گوید اما حالا قصد دارد تا کمی استراحت کند. او در انتها و درباره کناره‌گیری خود از سمت کاپیتانی تیم آپتیک و مسابقات حرفه‌ای گفت:
من واقعا خوش‌بین هستم که این موضوع بهترین تصمیم ممکن برای خودم و شما هوادارانی که هر روز ویدیوی‌های من را تماشا می‌کنید خواهد بود.
منبع: Kotaku


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده