// شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۲

دلیل حذف جیسون استاتهام از فیلم سینمایی Transporter مشخص شد

مجموعه Transporter که یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت و شهرت جیسون استاتهام بوده، به زودی کار فیلم برداری قسمت بعدی خود را بدون او آغاز خواهد کرد. این اتفاق شاید برای بسیاری ناراحت کننده باشد اما متاسفانه حقیقت است. حال دلیل این جدایی و تغییرات چیست؟

همانطور که اشاره شد متاسفانه دیگر از آن صحنه‌های معروف زد و خورد و طنز استاتهامی نخواهیم دید و باید این مجموعه را با یک بازیگر دیگر پیگیری کنیم. ظاهرا کمپانی یوروپاکورپ و استاتهام قصد داشتند تا به همکاری خود در شماره‌های جدید ادامه دهند اما نتوانستند هنگام بستن قرارداد بر سر یک سری بندها موافقت کنند. برای مثال استاتهام قصد داشت ابتدا فیلم نامه را بخواند و سپس برای بازی در سه فیلم دیگر قرارداد ببندد اما استودیو قبول نکرده است. وب‌سایت والچر از زبان استاتهام اینگونه گزارش داده است:

بدون شک بازی کردن در آن فیلم‌ها تجربه فوق العاده‌ای برای من بود و واقعا دوست داشتم تا به بازی در این نقش ادامه دهم اما آن‌ها از من می‌خواستند تا حتی بدون دیدن فیلم نامه قرارداد را برای سه فیلم دیگر امضا کنم و در زمینه پرداخت نیز حتی از پولی که من برای یک فیلم می‌گرفتم هم مبلغ کمتری برای هر سه شماره پیشنهاد دادند. بنا بر این خروج از مراحل ساخت برای من یک تصمیم اقتصادی بود. من واقعا دوست داشتم که این نقش را ادامه دهم اما شما واقعا نمی‌توانید توقع داشته باشید که من حتی بدون نگاه کردن فیلم نامه در یک فیلم بازی کنم، چه برسد به سه نسخه ! آن‌هم با شندرغاز حقوق ! متاسفانه من نتوانستم ارزشی در این کار ببینم.

در نتیجه استاتهام از مراحل ساخت فیلم حذف شد و استودیوی سازنده اد اسکرایم را جایگزین او کرد، طرفداران سریال تلویزیونی Game of Thrones سابقا او را در نقش داریو ناهاریس به یاد دارند. احتمالا او برای بازی در این نقش بود که نقش دیگرش در سریال را رها کرد. استاتهام همچنین اعلام کرد که او در یکی از صحنه‌های فیلم سینمایی Expendables 3 تقریبا تا نزدیکی مرگ پیش رفت:

هنگام فیلم برداری Expendables 3، در یکی از صحنه‌ها من پشت فرمان کامیونی نشسته بودم که ناگهان ترمز برید و بخاطر عدم کنترل در نهایت به ته دریای سیاه پرت شدم. واقعا نزدیک‌ترین تجربه‌ای بود که با مرگ داشتم.

اگرچه استاتهام مجموعه Transporter را ترک کرده، اما در عوض به مجموعه بسیار بزرگ‌تری به نام Fast and Furious پیوسته است. در Furious 7 که جدیدترین شماره از این سری به حساب می‌آید او نقش یک شخصیت منفیِ فوق العاده سرسخت را دارد که قصد انتقام گیری دارد. نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده