// شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۰

بازی Titanfall 2 احتمالا دارای بخش تک نفره داستانی خواهد بود

اگر حدس و گمان‌ها درست باشد، احتمالا در قسمت بعدی سری ‌بازی‌های Titanfall ما شاهد بخش تک نفر‌ه‌ی داستانی و همچنین تنوع سلاح بیشتری نسبت به قبل خواهیم بود. در ادامه با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
Titanfall یکی از بازی‌های بسیار خوب کنسول ایکس‌باکس و پلتفرم رایانه‌های شخصی بود که در سال ۲۰۱۴ توسط خالقین سابق مجموعه‌ی Call of Duty در قالب استودیو ریسپاون، ساخته و توسط شرکت الکترونیک آرتز منتشر شد. بازی تیراندازی اول شخصی که نبرد‌هایی در آینده را روایت می‌کند و انسان‌ها با استفاده از روبات‌های بزرگ، به جنگ با یکدیگر می‌پردازند. مشخصه‌ی بارز این بازی، نبود هیچگونه بخش تک نفره‌ی داستانی بود و داستان بازی در طول بخش چند نفره روایت می‌شد. شاید این مسئله نوعی نوآوری بود، اما باز هم بسیاری خواهان روایت داستانی به صورت تک نفره بودند و از آنجایی که خالقین این بازی، همان سازندگان Call of Duty هستند، انتظارات از آنها بسیار بیشتر است.اَبی هِپه، مسئول بخش روابط عمومی استودیو ریسپاون در صحبت‌های اخیر خود با اینکه اشاره‌ی مستقیمی به وجود بخش تک نفره‌ی داستانی در قسمت دوم بازی Titanfall نکرد، اما به طور ضمنی این قضیه را ممکن دانست. وی همچنین تایید کرد ساختار بازی جدید بر پایه‌ی چیزهایی است که در قسمت اول ساخته شده و هواداران و استودیو با آن کاملا آشنا هستند. هِپه همچنین گفت که تیم سازنده یک سری ایده‌ برای قسمت اول در سر داشتند که متاسفانه محقق نشدند و حالا سعی دارند آنها را در قسمت جدید مورد استفاده قرار دهند.
ما به همه‌ی بازخوردها از سوی مخاطبین توجه می‌کنیم و آنها را می‌شنویم، با این حال بدیهی است که فعلا نمی‌توانم اطلاعات خاصی راجع به بازی بعدیمان در اختیار بگذارم، اما چیزی که باعث خشنودی خواهد بود این است که ما هسته‌ی اصلی بازی Titanfall را پدید آورده‌ایم. ما موتور بازی‌سازی، محتوای لازم و هر آنچه که در قسمت اول پایه‌گذاری کرده بودیم را در اختیار داریم و می‌توانیم با استفاده از آنها قسمت دوم را بسازیم.
هپه باور دارد هواداران از چیزهایی که برایشان در Titanfall 2 در نظر داریم هیجان‌زده خواهند شد. بر طبق اعلام شرکت الکترونیک آرتز، قسمت دوم تایتان فال در انحصار پلتفرم‌های مایکروسافت نخواهد بود و اینبار دارندگان کنسول‌ پلی‌استیشن 4 هم می‌توانند این بازی را تجربه کنند. نظر شما در مورد Titanfall 2 چیست؟ آیا با اضافه کردن بخش تک نفره‌ی داستانی به این سری موافق هستید یا فکر می‌کنید این بازی باید همان مسیری را برود که از اول مشخص کرده است؟ منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده