نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

بازی Halo 5: Guardians دارای صحنه های حماسی و احساسی نفس گیری خواهد بود

پس از اعلام تاریخ انتشار بازی Halo 5: Guardians به صورت رسمی، بانی راس، رئیس استودیو ۳۴۳ اینداستِریِز اطلاعات هیجان‌انگیز دیگری را از این بازی موردانتظار منتشر کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
راس در صحبت‌های خود با اعلام اینکه بازی Halo 5: Guardians دارای صحنه‌های حماسی و احساسی نفس‌گیری خواهد بود، هیجان طرفداران را برای تجربه‌ی این بازی دو چندان کرد. وی در ادامه گفت پس از انجام این بازی، طرفداران هر چیزی که در دنیای Halo می‌شناسند را زیر سوال خواهند برد:
ما دوست داشتیم Halo 5: Guardians در زمینه صحنه‌های احساسی و درام به صورت حماسی عمل کند. دوست داریم با دنیای بازی و مبارزاتی که بازیکنان آن را تجربه می‌کنند طرفداران را شگفت‌زده کنیم و کاری کنیم که قهرمانان، داستان‌ها و راز و رمزهای این دنیای بزرگ را زیر سوال ببرند.
راس در ادامه گفت مایکروسافت در مراسم E3 2015 که در ماه ژوئن برگزار خواهد شد اطلاعات بیشتری را از بازی Halo 5: Guardians منتشر خواهد کرد. تاکنون اطلاعات چندان زیادی از بخش داستانی Halo 5: Guardians منتشر نشده است. مایک کولتِر، صداگذار و بازیگر نقش مامور لاک در بازی Halo 5: Guardians اخیرا تایید کرده بود شخصیت کورتانا که در انتهای بازی Halo 4 از بین رفت، در نسخه جدید سری بازی‌های Halo حضور پیدا خواهد کرد:
زمانی که لاک وارد Halo 5: Guardians می‌شود، شما تبدیل شدن وی به یک سرباز اسپارتان را مشاهده خواهید کرد. مشخصا مسترچیف و کورتانا در داستان بازی دخالت خواهند داشت، اما لاک یکی از شخصیت‌های قابل بازی Halo 5 خواهد بود.
Halo 5 Guardians (6) کورتانا، یار باوفای مسترچیف که یک هوش‌مصنوعی محسوب می‌شود، اولین بار در سال ۲۰۰۱ در بازی Halo: Combat Evolved حضور پیدا کرد. براساس داستان‌هایی که در این دنیا حضور دارد، هوش‌های مصنوعی مانند کورتانا به مرور زمان از بین خواهند رفت و دیگر اثری از آن‌ها نخواهد ماند. همین مسئله گره داستانی بزرگ Halo 4 بود و کورتانا با فداکاری خود، باعث نجات جان مسترچیف شد. پس از این اتفاق، مسترچیف دچار مشکلات روحی شد و در Halo 5: Guardians بیشتر با مشکلاتی که مسترچیف با وجود نبود کورتانا دست و پنجه نرم می‌کند رو به رو خواهید شد. بازی Halo 5: Guardians در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۵ (۵ آبان ۱۳۹۴) به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. پس از عرضه نسخه آزمایشی این بازی، استودیو ۳۴۳ اینداستِریِز در حال انجام آخرین تنظیمات برای هر چه بهتر کردن بخش چندنفره بازی است. در انتها می‌توانید تصاویر جدیدی که از آخرین ویدیو بازی منتشر شده است را مشاهده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید:منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده