// پنجشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

تماشا کنید: تجربه بازی Bloodborne با سبکی مانند Diablo

نقصی در بازی Bloodborne به شما امکان تغییر جهت دوربین همانند بازی دیابلو و برخی شماره‌های زلدا را می‌دهد. ویدیوی منتشر شده تجربه‌ای جدید از بازی زیبای Bloodborne را به نمایش گذاشته است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

ویدیویی از طرف یکی از کاربران سایت کوتاکو با نام PaiNz V با موسیقی خاطره‌انگیز Grand Theft Auto برای ادای احترام به شمار‌ه‌های قدیمی GTA منتشر شده است. وجود نقصی در بازی Bloodborne‌ به بازیکن اجازه می‌دهد تا زمانی از نردبانی در منطقه‌ی Old Yharnam بالا می‌رود با تغییر دوربین تجربه‌ای جدید را از بازی داشته باشد. نکته‌ی جالب این است که در صورتی که از بالا به زمین سقوط کنید دوربین به دنبال کردن شما از جهت بالای سر ادامه می‌دهد. البته نیازی به نگرانی نیست این تغییر دائمی نخواهد بود و تنها به شما کمک می‌کند تا تجربه‌ای متفاوت از Bloodborne داشته باشید.

نقص موجود در مرحله‌ی ذکر شده بعد از مرگ شما یا با ورود به صفحه‌ی بارگذاری از بین می‌رود. اما اینکه می‌توانیم این بازی را از دوربینی همانند بازی Diablo  یا Metal Gear Solid 3 تجربه کنیم، جالب است. البته این تجربه‌ای ناب و بی مشکل نخواهد بود و نمی‌توان گفت که احساس کاملی از این شکل دوربین دریافت خواهید کرد. ولی یک بار تجربه‌ی آن خالی از لطف نیست.

منبع:Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده