نویسنده: عارف حسین پور
// پنجشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

تریلر جدید Mad Max: Fury Road اطلاعات بیشتری از داستان فیلم ارا‌ئه می‌کند

کمپانی برادران وارنر به تازگی یک تریلر جدید از فیلم Mad Max: Fury Road که در تاریخ ۲۵ اردیبهشت اکران می‌شود منتشر کرده است. برای مشاهده‌ی این تریلر ۲ دقیقه و ۳۵ ثانیه‌ای با زومجی همراه باشید.

برادران وارنر از ویدئوی زیر به عنوان تریلر نهایی فیلم Mad Max: Fury Road نام می‌برد. در حالی که تریلر‌های قبلی فیلم بیشتر روی صحنه‌های اکشن، رانندگی و انفجار تمرکز داشتند، در این وید‌‌ئوی جدید سعی شده تا علاوه بر چنین صحنه‌هایی، به داستان و شخصیت‌های فیلم نیز پرداخته شود و جزییات بیشتری از آنها به نمایش درآید. همچنین در این تریلر می‌توانیم بازوی مکانیکی شخصیت امپراتور فوریوسا (با بازی چارلیز ترون) را از نزدیک ببینیم.

Fury Road چهارمین فیلم از مجموعه‌ی Mad Max است که مثل سه فیلم قبلی توسط جورج میلر کارگردانی می‌شود. در ۳۰ سال اخیر این اولین بار است که بازیگری به جز مل گیبسون نقش مکس را در این فیلم به عهده می‌گیرد؛ این نقش در Fury Road به تام هاردی سپرده شده است.

به فاصله‌ی چند ماه پس از اکران این فیلم، استودیوی اَولانچ (سازنده‌ی Just Cause) بازی Mad Max را در تاریخ ۱۰ شهریور برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌کند. اولانچ اخیرا یک وید‌ئو از گیم‌پلی این بازی منتشر کرده که بخش‌های مختلف آن مانند نبرد با وسایل نقیله، مبارزات تن به تن و ... را به نمایش می‌گذارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی این بازی می‌توانید اولین نگاه زومجی به آن را اینجا بخوانید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده