// پنجشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

تماشا کنید: عکس العمل جالب جک نیکلسون به انتخاب جَرِد لِتو برای نقش جوکر

جک نیکلسون احتمالا همان احساسی را دارد که بسیاری نسبت به انتخاب جَرِد لِتو به عنوان جوکر دارند. ویدیوی منتشر شده هرچند عکس‌العمل واقعی از جک نیکلسون نیست اما دیدن این ویدیو خالی از لطف نخواهد بود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

روز یکشنبه بود که دیوید آیِر، کارگردان فیلم Suicide Squad اولین تصویر از جَرِد لِتو در نقش جوکر را در حساب کاربری خود منتشر کرد. بعد از مرگ هیث لجِر -بازیگر نقش جوکر در فیلم  The Dark Knight - تهیه‌ی کنندگان DC به دنبال هنرمندی برای ایفای نقش جوکر در فیلم Suicide Squad بودند که در نهایت تصمیم به انتخاب جَرِد لِتو گرفتند.

واکنش‌ها به انتخاب او برای نقش جوکر متفاوت بوده است. بسیاری از طرفداران کمیک‌بوک‌، از این انتخاب DC حمایت کرده‌اند و شباهت لِتو را به جوکر کمیک بیشتر از هیث لجِر می‌دانند. بسیاری نیز جوکر واقع گرایانه‌‌ی ساخته‌ی نولان با هنرنمایی هیث لجِر را ترجیح می‌دهند. در سایت زومجی نیز بعد از انتشار این تصویر با واکنش‌های متفاوت و خواندنی کاربران روبرو شدیم.

اکنون ویدیویی جالب و البته دستکاری شده از جک نیکلسون برروی خروجی برخی رسانه‌ها قرار گرفته است. شما می‌توانید این ویدیو را در زیر این خبر مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. در کل این ویدیو می‌تواند خنده را بر لبان شما جاری کند.

نظر شما در رابطه با این انتخاب چیست؟ آیا به نظر شما با توجه به پیشینه‌ی هنری جرد لتیو، او از پس مسئولیت سنگین اجرای این نقش بر می‌آید؟

فیلم Suicide Squad در تاریخ ۵ آگوست ۲۰۱۶ (چهارده مرداد سال ۱۳۹۵) اکران خواهد شد.

منبع: Mashable


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده