// پنجشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

پایان جانبی فیلم Avengers: Age of Ultron در نسخه خانگی گنجانده خواهد شد

آمازون انگلستان در جمعه‌‌ای که گذشت، در ایمیلی به مشتریان اعلام کرد که دی‌وی‌دی و بلوری فیلم Avengers: Age of Ultron به همراه نسخه‌‌ای ساخته شده از فیلم با پایانی جانبی خواهد بود. فیلم Avengers: Age of Ultron از زمان اکران موفقیت خوبی را در سینما کسب کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

ایمیل ارسال شده از طرف آمازون تاکید می‌کند که نسخه‌ی دی‌وی‌دی و بلوری این فیلم اکنون برای پیش‌خرید در دسترس قرار دارد. هرچند شهروندان ایالات متحده امکان پیش خرید قبل از تاریخ ۱۱ اردیبهشت نخواهند داشت. دی‌وی‌دی و بلوری عرضه شده در سایت آمازون انگلستان حاوی نسخه‌ی توسعه‌یافته و پایانی جانبی خواهد بود.

به گفته‌های جاس ویدون، کارگردان فیلم‌های Avengers نسخه‌ی اولیه‌ فیلم‌برداری شده در حدود ۳ و نیم ساعت بوده است. به همین دلیل اینکه فیلم به همراه نسخه‌های جانبی و توسعه‌یافته عرضه می‌شود، موضوعی تعجب‌آور نیست. اما وجود یک پایان جانبی برای فیلم مبحثی جداگانه است. به ویژه اینکه این موضوع قبل از اکران کامل فیلم اعلام شده است.

جاس ویدون، ماه گذشته گفته بود که فیلم Avengers: Age of Ultron برخلاف سنت  رایج در سایر فیلم‌های مارول یک صحنه‌ی اضافه‌ی پایانی بعد از تیتراژ (Credits) ندارد. صحنه‌های اضافی چند ثانیه‌ای در فیلم‌های مارول دقیقا بعد از پایان تیتراژ به نمایش گذاشته می‌شود که برای اعلام وجود فیلم‌های بعدی یا ارتباط با سایر سری‌های جهان مارول است (البته صحنه‌ای در بین تیتراژ پخش می‌شود). به همین دلیل این امکان وجود دارد که آمازون انگلستان به اشتباه صحنه‌ اضافه‌ پایانی تیتراژ را صحنه‌ی اضافه پایانی اعلام کرده باشد، که با نسخه‌ی اکران شده متفاوت است.

توضیح دیگری که در این رابطه می‌توان مطرح کرد این است که سایت آمازون به کل متن اشتباهی را ایمیل کرده باشد. البته در طول این چند روز که از ارسال این پیام می‌گذرد هیچگونه اصلاحیه‌ای از طرف خرده‌فروشان و مارول در رابطه با این ایمیل منتشر نشده است.

اینطور که مشخص است افرادی که این فیلم را در سینماها مشاهده کرده‌اند بایستی حداقل برای بار دوم به تماشای نسخه‌ی نمایشگرهای خانگی Avengers: Age of Ultron بنشینند.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده