نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۲۷

چارلی کاکس از علاقه خود برای ساخت فیلم Daredevil می گوید

این روزها تیتر داغ رسانه‌های دیجیتال و مبحث اصلی طرفداران سریال‌های سوپرقهرمانی، نمایش عالی سریال Daredevil در فصل اول است. با نمایش عالی فصل اول این سریال، استودیوهای ساخت فیلم مارول خبر ساخت فصل دوم را هم تایید کردند. اما چارلی کاکس، ستاره اصلی این فیلم که در نقش مَت مِرداک ایفای نقش می‌کند، اخیرا از علاقه‌ی خود برای ساخت فیلم Daredevil گفته است.

طی مصاحبه‌ی اخیری که وبسایت IGN با کاکس داشته، وی از علاقه خود برای آوردن Daredevil به صفحه نمایش بزرگ سینما گفته است:

دوست دارم Daredevil را روی صفحه نمایش سینما تماشا کنم. معمولا زمانی که یک فیلم سینمایی ۲ ساعت طول می‌کشد، اکثر آن را صحنه‌های اکشن در بر می‌گیرد. فکرکنم یکی از مزایایی که سریال Daredevil از آن بهره می‌برد این زمان اضافی است که برای شناختن شخصیت‌ها و دیدن آن‌ها مانند یک انسان معمولی است.

بنابراین دوست دارم باری دیگر Daredevil را روی صفحه نمایش بزرگ مشاهده کنم و اگر روزی این اتفاق رخ دهد و من هم در آن نقشی داشته باشم، بسیار خشنود خواهم شد.

کاکس به دلیل قرارداد همکاری خود با مارول، باید در سریال Defenders هم ایفای نقش کند. آخرین باری که فیلم سینمایی Daredevil ساخته شد، بِن اَفلِک، بتمنِ جدید این روزهای DC به جای مت مرداک ایفای نقش کرد و بنابر عقیده‌ی بسیاری از طرفداران، یکی از «بدترین» فیلم‌های تاریخ فیلم‌های سوپرقهرمانی را رقم زد! تقریبا از همان‌جا بود که سیل انتقادات مردم نسبت به افلک بیشتر شد و پس از معرفی وی به عنوان بتمن جدید، نگرانی‌های مردم برای خراب شدن فیلم Batman vs Superman افزایش یافت.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا مایلید فیلم Daredevil ساخته شود و کاکس به جای شخیت اصلی ایفای نقش کند؟ اگر فصل اول سریال Daredevil را هم تماشا کردید، نظرات خود را در رابطه با آن با ما درمیان بگذارید.

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده