نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

تصویر روی جلد Halo 5 شخصیت‌های جدیدی را معرفی می‌کند

مایکروسافت دیروز از تصویر روی جلد نهایی بازی Halo 5: Guardians رونمایی کرد. این تصویر که بسیار زیبا طراحی شده است، کمی متفاوت با گذشته به نظر می‌رسد و یک نکته‌ی تامل‌برانگیز در آن دیده می‌شود. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

مایکروسافت هفته‌ی گذشته بخش‌هایی از تصویر روی جلد Halo 5 را در رسانه‌های اجتماعی منتشر کرده بود، اما تصویر کامل و نهایی را دیروز به نمایش گذاشت. همانطور که می‌دانید در بازی‌های قبلی مجموعه مانند Halo 3 و Halo 4 شخصیت مستر چیف به تنهایی روی جلد بازی دیده می‌شد، اما در تصویر جلد Halo 5، شخصیت تازه‌ وارد اسپارتان لاک که نقش کلیدی در داستان بازی نیز ایفا می‌کند، در کنار مستر چیف حضور دارد.

شما می‌توانید تصویر جلد نهایی Halo 5 را در دو نسخه‌ی افقی و عمودی و با بالاترین کیفیت در زیر مشاهده کنید.

اما نکته‌ی جالب حضور سربازان اسپارتان در این تصویر است که به نظر می‌رسد دو شخصیت اصلی بازی را همراهی می‌کنند. مایکروسافت در مورد آنها می‌گوید که این سربازان «نقش بسیار حیاتی را در مقابله‌ی بین مستر چیف و اسپارتان لاک ایفا می‌کنند».

اما آنها واقعا چه کسانی هستند؟ مایکروسافت هنوز هیچ جزییاتی درباره‌ی این سربازان ارائه نداده است اما به مخاطبان خود وعده داده تا در نمایشگاه E3 اطلاعات کاملی از آنها منتشر کند. به نظر می‌رسد که داستان Halo 5 بسیار بزرگتر و گسترده‌تر از عناوین قبلی مجموعه باشد.

Halo 5: Guardians در تاریخ ۵ آبان به طور اختصاصی برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود.

منبع: GameSpot