// سه شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۹

صحبت های تری‌آرک در رابطه با نسخه PC بازی Call of Duty: Black Ops 3

با توجه به صحبت‌های استودیوی تری‌آرک به نظر می‌رسد که نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Black Ops 3 قرار است به راحتی اجرا شده و گرافیک بسیار خوبی داشته باشد. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

از آنجایی که استودیوی تری‌آرک همیشه در ساخته‌های خود به نسخه رایانه‌های شخصی اهمیت زیادی داده لذا برای دارندگان این پلتفرم نیز همیشه محبوب بوده است. برای مثال در شماره‌های قبلی سری Black Ops نسخه رایانه‌های شخصی بسیار بهینه اجرا شده و در قسمت تنظیمات گرافیکی نیز از گزینه‌های متعددی برخوردار بوده است. حال به نظر می‌رسد که تری‌آرک قصد دارد حتی بیشتر از گذشته بر روی این نسخه تمرکز کند.

کارگردان نسخه رایانه‌های شخصی بازی Black Ops 3 در حساب شخصی تویتر خود اطلاعات متنوع و جالبی از بازی منتشر کرده است که شنیدن آن باعث خوشحالی طرفداران این پلتفرم خواهد شد.

اول از همه او تایید کرد که نسخه رایانه‌های شخصی از سرورهای کاملا اختصاصی برای بخش چند نفره در مسابقات با درجه بالا (Ranked) بهره خواهد برد.

بازی Black Ops 3 در رایانه‌های شخصی از سرورهای صد در صد اختصاصی در بخش چند نفره برای مسابقات با درجه بالا بهره خواهد برد. (درست همانند شماره‌های قبلی) نحوه کار ما اینگونه است.

یکی دیگر از بحث‌های مهم بین طرفداران رایانه‌های شخصی،کمبود گزینه تنظیم برای بخش میدان دید در بازی بوده است. تیم سازنده تایید کرد که بازی Black Ops 3 به شما قابلیت تنظیم این بخش را خواهد داد.

در Black Ops 3 می‌توانید به راحتی میزان میدان دید را تنظیم کنید. (درست مانند شماره‌های قبلی)

در رابطه با قفل نرخ فریم در بازی بر روی رایانه‌های شخصی نیز تیم سازنده به طور مشخص شفاف سازی نکرد اما ظاهرا این بخش نیز مانند شماره‌های قبلی خواهد بود.

من از اینکه نرخ فریم را بر روی رایانه‌های شخصی قفل کنیم اصلا خوشم نمی‌آید. مگر اینکه برای تعادل در کارایی سرورهای برای بخش‌های مهم چند نفره لازم باشد.

نرخ فریم در بازی Black Ops 2 برای رایانه‌های شخصی در دو بخش تک نفره و زامبی‌ها به هیچ وجه قفل نبود، در بخش چند نفره نیز نرخ فریم را تا عدد ۲۰۰ می‌توانستید افزایش دهید. هنوز زود است که بگوییم نرخ فریم در بازی Black Ops 3 چگونه عمل خواهد کرد اما از نظر من مانند گذشته خواهد بود.

تری‌آرک واضحا در رابطه با نسخه رایانه‌های شخصی بسیار جدی و محکم عمل خواهد کرد، آن‌ها حتی بسیار زودتر از باقی اوقات حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی را اعلام کردند.

بازی Black Ops 3 در تاریخ ۱۵ آبان ماه سال جاری عرضه خواهد شد.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده