// سه شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۸

مایکروسافت در E3 امسال کنفرانس متفاوتی را ارائه خواهد داد

به زودی قرار است E3، یکی از بزرگ‌ترین همایش‌های صنعت بازی‌های ویدیویی در لس آنجلس برگزار شود و مایکروسافت نیز قصد دارد کنفرانسی متفاوت نسبت به سال‌های پیش در این همایش ارائه دهد. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

چندی پیش طبق صحبت‌های فیل اسپنسر رئیس بخش ایکس‌باکس متوجه شدیم که مایکروسافت در E3 امسال قصد دارد بیشتر از گذشته به بازی‌های انحصاری که توسط استودیوهای خودشان ساخته شده است اهمیت دهد اما این تمام ماجرا نیست چرا که اسپنسر مانند هر هفته مدتی را برای جواب دادن به سوالات طرفداران در تویتر اختصاص داده و در طی آن به نحوه کنفرانس این کمپانی در همایش نیز اشاراتی شده است.

اسپنسر در جواب به سوال یکی از هواداران در رابطه با برنامه‌های مایکروسافت برای E3 امسال توضیح داد که این کمپانی در نحوه ارائه کنفرانس خود تغییرات بسیار جالبی را اعمال خواهد کرد.

اینکه هر ساله خودمان را آزمایش می‌کنیم تا نسبت به سال گذشته بهتر باشیم را بسیار دوست دارم.

اسپنسر در ادامه توضیح داد که کنفرانس مایکروسافت فقط راجع به بازی‌های ایکس‌باکس وان نخواهد بود بلکه به بازی‌های رایانه‌های شخصی نیز رسیدگی خواهد شد.

از هر دویشان نمایش خواهیم داشت.

البته شاید این خبر آن‌چنان برای طرفداران تعجب آور نباشد زیرا مایکروسافت با سیستم عامل ویندوز 10 که برای عرضه در تابستان امسال برنامه ریزی شده قصد دارد بیش از گذشته بر روی بازی‌های رایانه‌ای برای ویندوز تمرکز کند. برای مثال ویندوز 10 برنامه‌های داخلی مربوط به ایکس‌باکس، قابلیت اجرای مشترک بازی‌ها بر روی دو پلتفرم مانند Fable Legends و حتی توانایی استریم کردن بازی‌ها بر روی رایانه‌های شخصی را خواهد داشت. اگر صحبت‌های کمپانی AMD نیز حقیقت داشته باشد مدتی بعد از E3، یعنی اوایل مرداد ماه این سیستم عامل جدید عرضه خواهد شد.

مایکروسافت هنوز اعلام نکرده است که دقیقا چه زمانی کنفرانس خود برای E3 را برگذار خواهد کرد اما احتمالا مانند هر سال صبح روز دوشنبه شروع خواهد شد یعنی ۲۵ خرداد ماه. شب قبلش نیز شما کنفرانس بتثدا را تماشا خواهید کرد و پس از مایکروسافت نیز نوبت به یوبی‌سافت، الکترونیک آرتز و مهم تر از همه سونی می‌رسد.

چه انتظاراتی از مایکروسافت برای E3 امسال دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده