نویسنده: عارف حسین پور
// سه شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

تماشا کنید: یکی از بازیکنان Diablo 3 در زمان یک دقیقه به آخرین سطح بازی رسید

آیا مایلید با دوستان خود در Diablo 3 بازی کنید اما اختلاف سطح شخصیت شما با آنها اجازه‌ی این کار را نمی‌دهد؟ اصلا ناراحت نباشید، چون به تازگی یکی از بازیکنان این بازی ثابت کرده که می‌توان به راحتی و در مدت یک دقیقه به سطح ۷۰ رسید!

در حالی که قبلا هم بازیکنانی موفق به انجام این کار در زمان یک ساعت یا بیشتر شده‌اند، اما Dat‌Modz تنها در ۶۶ ثانیه توانست به سطح ۷۰ (بالاترین سطح بازی) دست پیدا کند. او این کار را در مرحله‌ی گاو (Cow Level) و با استفاده از آیتم‌های ویژه‌ای انجام داده است.

در مرحله‌ی گاو قسمتی وجود دارد که XP بازیکنان را به سرعت افزایش می‌دهد. Dat‌Modz با استفاده از حلقه‌ی آتش جهنم (Hellfire Ring) که با جواهر آسایش (Gem of Ease) ترکیب شده بود، و همچنین نشان لئوریک (Leoric’s Signet) موفق شد تا سرعت افزایش XP را چند برابر کند و به راحتی به سطح ۷۰ برسد.

اگر شما هم از بازیکنان Diablo 3 باشید حتما از دیدن ویدئوی زیر و مشاهده نحوه‌ی بازی کردن Dat‌Modz لذت خواهید برد؛ اگر هم تا به حال Diablo 3 بازی نکرده‌اید، باز هم تماشای فریاد‌های شادی این بازیکن خالی از لطف نیست!

Diablo 3 در سال ۲۰۱۲ برای رایانه‌های شخصی ویندوزی و مک، و یک سال بعد برای کنسول‌های نسل قبلی سونی و مایکروسافت انتشار یافت. نسخه‌ی Ultimate Evil Edition این بازی سال گذشته برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز منتشر شد.

منبع: PC Gamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده