نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۲

کونامی به شایعات پیرامون لغو ساخت بازی Silent Hills پاسخ داد

در پی انتشار شایعات و حرف و حدیث‌های مختلف درباره لغو شدن پروژه‌ی ساخت بازی Silent Hills، کونامی بالاخره روزه‌ی سکوتش را شکست و طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در بدترین شرایط ممکن، این بازی با تغییرات اساسی روبرو خواهد شد.

این کمپانی درباره‌ی صحبت‌های اخیر نورمن ریدس در مورد لغو ساخت بازی گفت «قرار داد ما با وی به پایان رسیده است»؛ البته اظهارات کونامی چندان شفاف به نظر نمی‌رسند، چون این کمپانی به طور مشخص به بازی Silent Hills اشاره نکرده است و فقط تاکید کرده که «ما به ساخت مجموعه‌ی Silent Hill ادامه خواهیم داد».

نگرانی طرفداران از سرنوشت Silent Hills زمانی شکل گرفت که در ماه مارس، خبر جدایی هیدئو کوجیما از کونامی، پس از پایان ساخت بازی Metal Gear Solid 5 منتشر شد. بعد از اعلام این خبر، اطلاعات زیادی درباره‌ی اختلافات میان کوجیما پروداکشنز و کونامی فاش شد و کار به جایی رسید که کونامی تهیه‌ی پادکست هفتگی کوجیما را لغو کرد. اخیرا بازیکن‌ها کشف کردند که بازی P.T. (دموی کوتاهی که برای نمایش گیم‌پلی و حال و هوای Silent Hills منتشر شده بود) طی روزهای آینده از فروشگاه پلی‌استیشن حذف خواهد شد.

اخیرا گیلرمو دل‌تورو، کارگردان مطرح سینما که قرار بود برای کارگردانی مشترک Silent Hills در این پروژه حضور داشته باشد، همکاری‌اش با کونامی را غیرممکن اعلام کرد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده