نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

زامبی‌های Black Ops 3 کاملا متفاوت و شگفت‌انگیز خواهند بود

استودیوی Treyarch اعلام کرد حالت زامبی در بازی Call of Duty: Black Ops 3 کاملا متفاوت از بخش داستانی و چندنفره‌ی آن خواهد بود. برای خواندن توضیحات سازنده‌ی بازی درباره‌ی این بخش با زومجی همراه باشید.

مارک لامیا، رییس استودیو در مصاحبه‌ی مطبوعاتی که اخیرا انجام داد، اعلام کرد که بازیکن‌ها امسال باید منتظر یک حالت زامبی جدید و متفاوت باشند. او گفت:

حالت زامبی Black Ops دارای سیستم پیشرفت مخصوص به خود، بر اساس XP بازیکن‌ها خواهد بود. این باعث می‌شود که عمق و ارزش تکرار بیشتری به این بخش‌ اضافه شود. ما می‌دانیم که بازی کردن و دسترسی به حالت زامبی بسیار راحت است؛ ما می‌خواستیم اطمینان پیدا کنیم که این ویژگی را فدای ایجاد عمق و ارزش تکرار نمی‌کنیم. ما می‌خواهیم یک نتیجه‌ی منحصربه فرد و شگفت‌انگیز را ارائه دهیم. این هیچ شباهتی به بخش داستانی یا چندنفره‌ی بازی نخواهد داشت. این یک بازی مستقل است که همراه با Black Ops 3 منتشر می‌شود.

در این مصاحبه‌ی مطبوعاتی فقط یک تصویر هنری از بخش زامبی Black Ops 3 به نمایش درآمد. در این تصویر یک زامبی که نشان نازی‌ها را روی یونیفرمش داشت دیده می‌شد.

لامیا همچنین در ادامه‌ی صحبت‌هایش گفت که استودیوی Treyarch قصد دارد تا حالت زامبی را به ریشه‌هایش بازگرداند. این استودیوی در آینده اخبار و جزییات بیشتری از این حالت را منتشر خواهد کرد.

Call of Duty: Black Ops 3 در تاریخ ۱۵ آبان برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود. برای مشاهده‌ی اطلاعات بیشتر از این بازی می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

منبع: VG247