نویسنده: محسن وزیری
// یکشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

شایعه: دکتر استرنج برای اولین بار در سریال Iron Fist حضور پیدا می کند

اگر این شایعه‌ی حضور دکتر استرنج در سریال Iron Fist صحت داشته باشد، او مدت زیادی قبل از فیلم مخصوص خودش در دنیای سینمایی مارول حضور پیدا می‌کند. در ادامه با جزئیات بیشتری از خبر همراه زومجی باشید.

بر اساس اطلاعاتی که وبسایب بلیدینگ کول منتشر کرده، سریال نتفلیکسی Iron Fist اولین باری خواهد بود که بِندیکت کامبِربچ در شمایل دکتر استرنج خواهیم دید.

در حالی که دنیای وسیع سینمایی مارول این امکان را به سازندگان می‌دهد که داستان شخصیت‌ها را در هر فیلم و سریالی با یکدیگر ترکیب کنند، حضور دکتر استرنج در سریال یک ابرقهرمان دیگر آن هم برای اولین بار، می‌تواند از تأثیر معرفی کامل او در فیلم اختصاصی‌اش بکاهد. با این حال، منابع گزارش می‌دهند که حضور او در این سریال بسیار کوتاه خواهد بود و شاید فقط صدای او را بشنویم که این اتفاق از رونمایی کامل او بسیار محتمل‌تر است.

Daredevil، اولین سریال مارول با همکاری نتفلیکس که بازخوردهای بسیار خوبی نیز داشته برای فصل دوم تمدید شده است. سریال AKA Jessica Jones هم‌اکنون در حال ساخت و است و سریال Luke Cage هم در مرحله‌ی پیش‌تولید قرار دارد. با این وجود هنوز برای استریم Iron Fist باید مدتی صبر کنیم.

فیلم دکتر استرنج در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۶ (۱۴ آبان ۹۵) بر روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

منبع: Games Radar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده