نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

سازنده Project Cars: کاربران کنسول ها مانند PC مستحق تنظیمات گرافیکی هستند

قابلیت تغییردادن تنظیمات گرافیکی در بازی‌های ویدیویی همچنان متعلق به دارندگان رایانه‌های شخصی است. با این حال بازی Project Cars در این زمینه استثناء قائل شده و به دارندگان نسخه‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان این بازی اجازه می‌دهد تنظیمات گرافیکی دلخواه خود را در نسخه‌های کنسولی این بازی انجام دهند. با زومجی همراه باشید.

وبسایت دیجیتال فاندری که منبعی رسمی برای تحلیل گرافیکی بازی‌ها شناخته می‌شود، با انتشار یک تصویر نشان داده نسخه‌های کنسولی بازی Project Cars در بخش تنظیمات از تنظیمات گرافیکی بهره می‌برد. با استفاده از این بخش می‌توانید روی تصویر خود فیلتر قرار دهید و تغییراتی در قطرات باران، کثیفی صحنه بازی و برخی از خصوصیات دیگر که به‌صورت معمول روی بازی‌ها است را به صورت دلخواه خود تنظیم کنید:

Project Cars (1)

در قسمتی دیگر از بخش تنظیمات بازی که متعلق به دوربین بازی است، تنظیماتی برای محدوده دید شما در هر زاویه دوربین و تعداد حرکاتی که در کلاه راننده شما وجود دارد دیده می‌شود.

اَندی تادِر، مدیر نوآوری بازی Project Cars در رابطه با قراردادن این تنظیمات در نسخه‌های کنسولی بازی گفت:

کاربران کنسول‌ها باید همانند کسانی که روی رایانه‌های شخصی بازی می‌کنند انتخاب‌های خود را در بخش تنظیمات گرافیکی مانند تنظیمات دوربین و این‌گونه چیزها داشته باشند.

سبک ریسینگ در این مقطع به بلوغ خاصی رسیده و بسیاری از طرفداران نسخه‌های کنسولی این سبک مشتاق این خصوصیات اضافی هستند. علاوه براین، این شخصی‌سازی‌ها به کاربران حرفه‌ای نسخه‌های رایانه شخصی و کنسول‌ها اجازه می‌دهد در خانه خود از یک بازی شبیه‌ساز مسابقه‌ای به یک اندازه لذت ببرند.

پس از تاخیرهای پی در پی‌ که در عرضه بازی Project Cars بوجود آمد، این بازی در تاریخ ۷ مِی ۲۰۱۵ (هفده اردیبهشت) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. استودیو اسلایتی مَد خاطرنشان کرد دیگر شاهد هیچ‌گونه تاخیری در عرضه بازی نخواهیم بود و پس از مدت‌ها انتظار در تاریخ ۱۷ اردیبهشت شاهد عرضه این بازی خواهیم بود. هنوز هیچ تاریخی مبنی عرضه نسخه Wii U بازی اعلام نشده، اما اسلایتی مد اعلام کرده ساخت این نسخه منتفی نشده است.

نظر شما در این رابطه چیست؟‌ آیا از قراردادن تنظیمات گرافیکی در نسخه‌های کنسولی بازی‌ها استقبال می‌کنید؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده