نویسنده: آرش عیاری
// یکشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۳

تیزر قابل بازی P.T روز چهارشنبه از شبکه پلی استیشن برداشته می‌ شود

دمو یا به تعبیری درست‌تر، تیزر قابل بازی .P.T که به عنوان تبلیغی برای بازی جدید سری Silent Hills شناخته می‌شود، پس از مدت‌ها حضور در شبکه پلی‌استیشن، روز چهارشنبه از دسترس کاربران خارج می‌شود.

در وب‌سایت رسمی بازی آمده است:

مدت زمان پخش و نشر .P.T روز چهارشنبه ۲۹ آپریل (۹ اردیبهشت) پایان می‌باید.

درباره آینده سری Silent Hills نگرانی‌های زیادی وجود دارد. بیشتر این نگرانی‌ها نیز از شایعات جدایی هیدئو کوجیما از کونامی در پایان سال جاری نشات می‌گیرد. قرار بود تا کوجیما به همراه کارگردان مشهور سینما یعنی گلِرمو دِل تورو وبا هنرنمانی بازیگر سریال مردگان متحرک یعنی نورمَن ریدِس روی این بازی کار کنند.

اوایل ماه جاری میلادی بود که کونامی نشان تجاری استودیو کوجیما پروداکشنز را از روی تمام محتواهای بازاریابی .P.T و Silent Hills پاک کرد. کونامی پیش از این موضوع، همین کار را در قبال بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain انجام داده بود اما پس از آن هم ناشر و هم سازنده این بازی اعلام کردند که کوجیما به طور کامل مشغول ساخت این بازی خواهد بود. نکته نگران کننده در قبال بازی جدید سری Silent Hills این است که چنین مهر تاییدی برای این بازی نشده است.

حتی اگر ساخت  Silent Hills جدید لغو شده باشد، باز هم تصمیم بر برداشتن تیزر قابل بازی .P.T از روی شبکه پلی‌استیشن، عجیب به نظر می‌رسد. تیزری که در نوع خودش حتی بازی خوب و قابل توجهی نیز به نظر می‌رسید.

هنوز دلیل برداشتن این تیزر از شبکه پلی‌استیشن و البته آینده سری Silent Hills مشخص نیست اما می‌توان انتظار داشت تا در آینده‌ای نزدیک، هر دو طرف سازنده و ناشر درباره آن صحبت کنند.

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده