نویسنده: عارف حسین پور
// یکشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

تماشا کنید: در این تبلیغ تلویزیونی Witcher 3 گرالت یک شیردال را از پا درمی‌آورد

CD Projekt Red و کمپانی برادران وارنر، روز جمعه اولین تیزر تبلیغ تلویزیونی نقش‌آفرینی مورد انتظار The Witcher 3: Wild Hunt را منتشر کردند. در این ویدئوی کوتاه می‌بینیم که گرالت، شخصیت اصلی بازی، یک شیردال را از پا درمی‌آورد.

شیردال (Griffin) یک موجود افسانه‌ای با تن شیر و سر عقاب است که در The Witcher 3 به شکل زیبایی بازسازی شده و یکی از دشمنان سرسختی است که گرالت در طول بازی با آن مواجه می‌شود. ویدئوی زیر نشان می‌دهد که چگونه قهرمان بازی، این هیولای پرنده را زمین‌گیر می‌کند.

پس از بارها تاخیر، بالاخره CD Projekt Red زمان انتشار The Witcher 3 را ۲۹ اردیبهشت ۹۴ اعلام کرد. این بازی در تاریخ مذکور برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

تازه‌ترین خبر مربوط به این بازی، عذرخواهی مایکروسافت به دلیل پخش ویدئوی نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی در کانال یوتیوب ایکس‌باکس است. در این ویدئو که نام و لوگوی ایکس‌باکس وان روی آن دیده می‌شود، صحنه‌های ضبط شده از نسخه‌ی رایانه‌های شخصی به چشم می‌خورد! این موضوع توسط وبسایت کوتاکو کشف شد و مایکروسافت را وادار کرد تا از طرفداران بازی بابت این اشتباه (!) عذر خواهی کند.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده