// شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۲

ولو رسما مسابقات The Dota Major Championships را معرفی کرد

انتظار‌ها برای طرفداران Dota 2 به پایان رسید و ولو «غول بازی‌های ویدیویی» در نهایت خبر برگزاری مسابقات جهانی جدید خود را برروی وب‌سایت رسمی Dota 2 منتشر کرده است. این شرکت در خبری موازی زمان انتشار بروزرسانی مهم متعادل‌سازی بازی را نیز مشخص کرده است.

با معرفی این چهار مسابقه انتظار می‌رود که مسابقات حرفه‌ای Dota 2 وارد مرحله‌ی جدیدی شود و هیجان هواداران Dota 2 افزایش پیدا کند. به گفته‌ی ولو این مسابقات براساس فصل‌های پاییز، زمستان، بهار و تابستان نام‌گذاری شده‌اند که در روزهای مشخصی با شرکت تیم‌های برتر در اقصی نقاط جهان برگزار می‌شوند. حامی ولو برای برگزاری این مسابقات، اشخاص ثالث بومی در هر منطقه و کشور خواهند بود. طبق گفته‌ی ولو اولین این مسابقات که «Fall» نام‌گذاری شده است، پائیز امسال در تاریخ نامشخصی برگزار می‌شود.

برای نظم بیشتر در برگزاری مسابقات کمپانی ولو شروطی برای تیم‌های داوطلب شرکت در این مسابقات تعیین کرده است. تیم‌های شرکت کننده بایستی اعضای ثابتی داشته باشند، این تیم‌ها تنها می‌توانند در زمان‌های تعیین شده نسبت به تغییر اعضای گروه خود اقدام کنند و در صورتی که تیمی خارج از زمان تعیین شده اعضای خود را تغییر دهد از ادامه‌ی مسابقات منع خواهد شد. دلیل قرار دادن این قانون برای مسابقات ظاهرا بالا بردن عملکرد تیم‌های حرفه‌ای و طبیعتا انسجام و پیشرفت هرچه بیشتر این قبیل تیم‌ها بوده است.

ولو در کنار معرفی مسابقات جدید، خبر شروع The International 5 به همراه یک «بروزرسانی مهم متعادل‌‌‌سازی» برای بازی در هفته‌ی آینده را داده است. ولو در آینده لیست دعوت‌شدگان به The Internationalرا منتشر می‌کند. به گفته‌ی ولو بخشی از درآمد خرید The Compendium به  جوایز مسابقات افزوده شده  و خریداران پاداش‌هایی را دریافت خواهند کرد.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده