نویسنده: مرتضی تقوی
// شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۵

اطلاعات جدیدی از COD: Black Ops 3 لو رفت: حالت زامبی، نسخه آزمایشی و تاریخ انتشار

با نزدیک شدن به روز رونمایی رسمی از بازی Black Ops 3، اطلاعات جدیدی از طریق خرده‌فروشی گیم‌استاپ لو رفته که جزئیاتی از این بازی را به ما بازگو می‌کند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

برطبق آنچه که از واحد تبلیغات گیم استاپ در وب‌سایت Kotaku لو رفته است، Call of Duty: Black Ops III در آبان ماه عرضه خواهد شد. تاریخ دقیق ۱۵ آبان خواهد بود که چندان جای تعجب ندارد.

همچنین در واحد تبلیغات ذکر شده است که کسانی که این بازی را پیش خرید کنند، به نسخه ی آزمایشی (Beta) این بازی نیز در پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 یا ایکس باکس وان دسترسی خواهند داشت.

Call of Duty Black Ops 3 Box Art

همانطور که در کوتاکو نیز عنوان شده است، هنوز اطلاعات زیادی از نسخه ی جدید بازی در دسترس نیست. Call of Duty: Black Ops III فردا یکشنبه به طور کامل رونمایی خواهد شد که البته اخیرا ویدئویی نیز از این بازی منتشر شده است که آن را از زومجی می توانید تماشا کنید.

سایت رسمی عنوان کرده است:

این بازی شما را به «یک آینده ی تاریک و پیچیده» خواهد برد، جاییکه نسل جدیدی از سربازان Black Ops ظهور خواهند کرد؛ دنیایی که مرز دقیق انسانیت ما با تکنولوژی ای که برای بقا به کار گرفتیم مشخص نیست. این بازی شامل حالت‌ های Campaign، Multiplayer و Zombies خواهد بود.

یکی از نکات برجسته این است که گویا در حالت داستانی از حالت co-op برای تا حداکثر چهار بازیکن به صورت آنلاین پشتیبانی خواهد شد. شکی نیست که این ویژگی برای کسانی که به دنبال تجربه های گروهی بیشتر در خارج ازحالت چند نفره می گردند فوق العاده خواهد بود. بر طبق اطلاعات به دست آمده، co-op آنلاین از همان امکانات شبکه و سرور هایی استفاده خواهد کرد که بخش آنلاین بازی و حالت زامبی را پشتیبانی می کنند.

Call of Duty Black Ops 3 تصویری از روند بازی بلک اوپس ۳

بعلاوه، بر طبق اطلاعات فاش شده، بخش داستانی در Black Ops III سعی دارد تا بازی را به سبک میدانی و سینماتیک برای بازی کننده نمایش دهد. از دیگر ویژگی های بخش داستانی که در این اطلاعات آمده این است که تمام کاراکتر ها قابلیت شخصی سازی کامل را دارند، از اسلحه ها و فریاد ها بگیرید تا توانایی ها و لباس ها.

در بخش چند نفره، اطلاعات فاش شده از یک نوع «سیستم جدید حرکت پیوسته ی سرعت محور» خبر می دهند که به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از پرش های کنترل شده و مطمئن، سر خوردن ها، ابزار ها و ترکیب های گوناگون از آن ها، به راحتی و با ظرافت کامل در محیط حرکت کنید و در عین حال، در هر گام کنترل کاملی روی اسلحه هایتان داشته باشید. همچنین نقشه های بخش چند نفره در Black Ops III کاملا از صفر طراحی شده اند تا این سیستم حرکتی جدید را پشتیبانی کنند. دیگر ویژگی جدید این حالت، معرفی یک سیستم «متخصص» جدید است که از جزئیات آن اطلاعاتی در دست نیست.

فعلا لیست کاملی از پلتفرم‌های مقصد این بازی در دست نیست، اما تا جایی که مشخص شده، COD: Black Ops3 برای کنسول‌های نسل هشتمی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در نظر گرفته شده و گمانه‌زنی‌هایی از احتمال عرضه‌ی بازی برای کنسول Wii U نینتندو هم به گوش می‌رسد. از نسخه‌ی نسل هفتمی بازی هنوز اطلاعاتی منتشر نشده و منابع احتمال عدم عرضه‌ی بازی را برای کنسول‌های قدیمی داده‌اند.

تیزر دیگری از این بازی را در همین هفته شاهد خواهیم بود.

نظر شما در مورد این نسخه چیست؟ آیا انتشار هر ساله ی این بازی از کیفیت آن و اشتیاق هواداران نخواهد کاست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: VG247 و GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده