نویسنده: عارف حسین پور
// شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۵

بازی Real Racing 3 برای ساعت‌های هوشمند اپل نیز منتشر می‌شود

بازی رانندگی محبوب کمپانی الکترونیک آرتز، جدیدترین بازی است که انتشار آن برای ساعت‌های هوشمند اپل (Apple Watch) تایید شده است. Real Racing 3 امروز همزمان با انتشار ساعت‌های اپل، برای این پلتفرم مچی در دسترس است.

شما اکنون می‌توانید در نقش مربی یک تیم اتومبیل‌رانی ظاهر شوید و اعضای تیم خود را برای شرکت در مسابقات مختلف هدایت کنید. اگر راننده‌ی شما پیروز شود جایزه دریافت می‌کنید و امتیاز شما در بازی اصلی افزایش میابد.

پشتبانی Real Racing 3 از ساعت اپل با ارائه‎‌ی یک بروزرسانی صورت می‌گیرد؛ اما اگر شما قصد تهیه‌ی این ساعت‌های هوشمند را نداشته باشید، باز هم پیشنهاد می‌کنیم که این بروزرسانی را دریافت کنید، چون علاوه بر جاده‌ی نربرگرینگ (واقع در آلمان)، دو اتومبیل جدید از کمپانی رنو و یک تورنمنت جذاب نیز به بازی اضافه می‌کند.

در نهایت، بخش جدید Race Teams این امکان را فراهم می‌کند تا با دوستان خود چت کرده و برای بدست آوردن امتیازات و طلای بیشتر با آنها رقابت کنید.

Real Racing 3 که توسط استودیوی Firemonkeys ساخته شده، در سال ۲۰۱۳ برای iOS و اندروید به صورت رایگان منتشر شد. از جمله امتیازات درخشان این بازی می‌توان به نمره‌ی ۹.۱ از ۱۰ سایت IGN و همچنین ۹ از ۱۰ وبسایت Pocket Gamer اشاره کرد.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده