// شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۰۰

شایعه: قرارداد تبلیغاتی مجموعه Call of Duty از مایکروسافت به سونی منتقل شده است

مایکروسافت چندین سال است که قراردادی با اکتیویژن امضا کرده که باعث می‌شود تمامی تبلیغات و چندین محتوای اضافه از بازی در انحصار کنسول‌های این کمپانی باشد اما به نظر می‌رسد که اوضاع تغییر کرده و از این به بعد قرار است تبلیغات این مجموعه را در انحصار سونی و پلی‌استیشن مشاهده کنیم. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

بر اساس گزارشات جدید که بر مبنای چندین مدرک به دست آمده است، از این به بعد در زمینه‌ی تبلیغات مجموعه‌ی Call of Duty، سونی را در جایگاه مایکروسافت خواهیم دید. اگر واقعا چنین اتفاقی افتاده باشد قطعا تاثیراتش را  روی مسابقات قهرمانیِ آنلاین Call of Duty و مهم‌تر از آن رقابت‌های Black Ops 3 مشاهده خواهیم کرد.

در ادامه می‌توانید چندین دلیل عمده که باعث به وجود آمدن این شایعات شده است را مشاهده کنید:

دلیل اول: حساب کاربری رسمی سونی در شبکه اجتماعی توییتر اولین جایی بود که خبر رونمایی از Black Ops 3 را اعلام کرد و دقیقا همزمان با اکتیویژن، ویدئوی معرفی را در حساب‌های یوتیوب خود آپلود کرد. مایکروسافت برای هر دو مورد حداقل یک ساعت تاخیر داشت.

دلیل دوم: سونی از زمان بازی Call of Duty Ghosts تا به الان هیچ ویدئویی از این مجموعه در یوتیوب آپلود نکرده است.

دلیل سوم: هیچ نشانه‌ای از برند ایکس‌باکس در ابتدا و انتهای ویدئوها دیده نمی‌شود.

دلیل چهارم: یکی از کاربران وبسایت نئوگف که در مسائل داخلی این صنعت فعالیت دارد اعلام کرده که قرارداد انحصاری تبلیغات برای این بازی از مایکروسافت به سونی منتقل شده است.

البته تمامی این موارد کاملا حدس و گمان هستند و نمی‌توان با قاطعیت درمورد آن‌ها سخن گفت اما به هر حال ظاهرا سونی امسال بیشتر از سال گذشته به مجموعه‌ی COD علاقه نشان داده است.

بازی Call of Duty Black Ops 3 قرار است یک شنبه این هفته به صورت رسمی رونمایی شود، لذا اگر واقعا قرارداد انحصاری‌ای بین سونی و اکتیویژن امضا شده باشد در طی آن مراسم متوجه خواهیم شد. شما می‌توانید ویدئوی معرفی بازی را از زومجی مشاهده کرده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده