// جمعه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

فیس بوک هنوز آماده صحبت درمورد عرضه آکیولوس ریفت به بازار جهانی نیست

کمپانی فیس‌بوک امروز اعلام کرد که صحبت کردن درمورد عرضه‌ی نسخه نهاییِ دستگاه آکیولوس ریفت به بازار جهانی در مقیاس بزرگ هنوز زود است چرا که مراحل ساخت این تکنولوژیِ واقعیت مجازی هنوز کامل نشده است. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

امروز در طی کنفرانسی با سرمایه گذاران، دیوید وینر، مدیر ارشد امور مالیِ کمپانی فیس‌بوک اعلام کرد که در رابطه با مقدار موجودی و مقیاسِ عرضه‌ی دستگاه آکیولوس ریفت به بازار جهانی چیزی برای رونمایی ندارند. وینر پس از آن در مصاحبه‌ای توضیح داد که:

ما هنوز چیزی درمورد مقدار و مقیاسِ عرضه دستگاه آکیولوس ریفت به بازار جهانی در سال ۲۰۱۵ اعلام نکرده‌ایم. من فقط می‌دانم که این تکنولوژی هنوز مراحل ساخت و تکمیل خود را طی می‌کند لذا صحبت کردن درمورد این مسائل کمی زود است.

او در ادامه اعلام کرد که این کمپانی سرمایه گذاریِ بلند مدتی بر روی آکیولوس انجام داده است، جمله‌ای که پیش از این مارک زوکربرگ موسس شبکه‌ی اجتماعی فیس‌بوک در چندین همایش مختلف آن‌را اعلام کرده بود.

زوکربرگ سال گذشته در این باره گفت که تا اعلام یک تاریخ عرضه مشخص برای دستگاه هنوز ماه‌ها و ماه‌ها فاصله داریم، نه چندین سال.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده