// پنجشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۳

تماشا کنید: اولین ویدئو گیم پلی بازی Mad Max شوری در دل ها ایجاد می کند

بدون شک یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ بازی Mad Max است. سرانجام پس از مدت‌ها استودیوی آوالانچ و کمپانی برادران وارنر اولین ویدئو از گیم‌پلی این بازی را منتشر کرده‌اند. در ادامه می‌توانید این ویدئو را از طریق زومجی مشاهده و دانلود کنید.
در ویدئو شاهد مبارزات تن به تن، درگیری‌های ماشینی، سیستم شخصی‌سازی و دیگر نکات جالب بازی هستیم. وقایع بازی قبل از فیلم Mad Max: Fury Road اتفاق می‌افتد. دشمن اصلی شما در بازی شخصی با نام اِسکُروتِس است. در ابتدای بازی وی و گروهش به مکس حمله می‌کنند و با دزدیدن راهنمای وی، مکس را در جاده‌ رها می‌کنند. مبارزات تن به تن Mad Max یادآور سری بازی‌های بتمن است و باید به صورت مداوم به دشمنان حمله، دفاع و جاخالی بدهید. در بازی تنوع زیادی در محیط‌ها و طراحی آن‌ها وجود دارد.  مناطقی اعم از سطح شیب‌دار، بلند،غار،مناطق زیرآبی و آتشفشانی، تونل، پل، بزرگراه و ... وجود دارد. همچنین بازی فاقد بخش چند‌نفره است. بازی Mad Max در تاریخ ۱ سپتامبر ۲۰۱۵ (۱۰ شهریور ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی با سیستم‌عامل‌های ویندوزی و لینوکس منتشر می‌شود. ساخت نسخه‌های نسل هفتمی بازی لغو شده است و سازندگان تمام تمرکز خود را بر روی نسخه‌های نسل هشتمی گذاشته‌اند. توصیه می‌کنم به هیچ‌وجه این ویدئو را از دست ندهید:

دانلود با رزولوشن 720p  |  دانلود با رزولوشن 360p

تصاویری از این ویدئو را نیز در زیر مشاهده می‌کنید:نظر شما درباره‌ی بازی Mad Max چیست؟ آیا این بازی خواهد توانست تجربه‌ای دیوانه‌وار را برای شما به ارمغان آورد؟ نظرات خود را با زومجی به اشتراک بگذارید. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده