نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

خالق سری Assassin's Creed از بازی Ancestors: The Humankind Odyssey رونمایی کرد

پِتریس دِیسِلِتس، خالق و کارگردان سابق سری Assassin's Creed پس از مدت‌ها انتظار از بازی جدید خود با نام Ancestors: The Humankind Odyssey رونمایی کرد. با زومجی همراه باشید تا اطلاعاتی  را در رابطه با بازی جدید دیسلتس در اختیار شما قرار دهیم.
دیسلتس پس از آن که در سال ۲۰۱۳ از کمپانی یوبی‌سافت اخراج شد، استودیو مستقل خود با نام پِنَش دیجیتال گِیمز را تاسیس کرد. در حال حاضر حدود پنجاه نفر در این استودیو مشغول کار هستند و اولین بازی آن‌ها که به صورت اپیزودیک عرضه خواهد شد، یک بازی درجه یک (AAA) است. دیسلتس در این رابطه گفت:
ما توانایی انجام هرکاری که دوست داشته باشیم را داریم، اما هسته اصلی بازی باید یک عنوان یک درجه یک باشد.
باتوجه به وبسایت رسمی پَنِش دیجیتال گیمز، Ancestors: The Humankind Odyssey یک بازی سوم‌شخص-ماجراجویی و بقا است و به صورت اپیزودیک عرضه خواهد شد:
در هر اپیزود، دوست داریم بازیکنان کاغذ مهمی از دفتر بزرگ‌ترین لحظاتی که بشر تجربه کرده است را ورق بزنند. تمدن ما در یک ایده منقرض و در ایده‌ای دیگر شاهد انقلاب بوده است. در سال ۲۰۱۵ منتظر اطلاعات بیشتری از Ancestors: The Humankind Odyssey باشید.
در حالی که دیسلتس این روزها مشغول ساخت بازی جدید خود است، اما همچنان با یوبی‌سافت بر سر حق امتیاز بازی 1666: Amsterdam که باعث اخراجش از این کمپانی شد مبارزه می‌کند:
در رابطه با وضعیت خود با یوبی‌سافت یا بازی‌ای که روی آن کار می‌کردم صحبت نمی‌کنم، اما کمی شما را درجریان آن می‌گذارم. مراحل‌قانونی و شکایت من همچنان روند خود را پیگیری می‌کند. تجارت کار سختی است و با این حال من برای باز پس‌گیری آن بازی تلاش می‌کنم. من هیچ دشمنی‌ای با یوبی‌سافت و افرادی که در این استودیو کار می‌کنند و بازی‌های عالی می‌سازند ندارم. من یک مشکل تجاری دارم و بدون یوبی‌سافت و تیم بزرگی که در اختیار من قرار دادند، امروز من را در اینجا مشاهده نمی‌کردید. از گفتن این جمله خوشحال هستم، این اولین باری بود که آن را به زبان آوردم.
دیسلتس بارها گفته بود از کارکردن در شرکت‌های بزرگ لذت نمی‌برد و زمانی که در یوبی‌سافت بود، برخی اوقات احساس می‌کرد در پروژه‌های این شرکت «فرد بی‌اهمیتی» است. وی در صحبت‌های خود به عقب بازگشت و در رابطه با مراحل ساخت Assassin's Creed 1, 2 و Brotherhood و مشکلاتی که با یوبی‌سافت بر سر این بازی‌ها داشت صحبت کرد:
ما Brotherhood را در عرض ‍۱۰ ماه تولید کردیم. پس از عرضه بازی متوجه شدم زیاد مشغول کارکردن هستم. من دو دختر دارم و زمانی که دومین فرزند من به دنیا آمد و دو روز از تولدش گذشته بود، در استودیو مشغول ساخت Brotherhood بودم.
دیسلتس در کنفرانس Reboot Develop 2015 در شهر دوبرونیک با یک تیزر کوتاه و صحبت‌های خود به‌صورت زنده از بازی Ancestors: The Humankind Odyssey رونمایی کرد. این تیزر روی لحظات مختلف و حساس تاریخ بشریت که باعث انقلابی در آن شده تمرکز دارد و در نقطه‌ای به زمان حال و انقلابی که این روزها شاهد آن هستیم بازمی‌گردد. درانتها این تیزر کوتاه را تماشا و در روزهای آتی سال ۲۰۱۵ منتظر اطلاعات جدید از بازی جدید خالق Assassin's Creed با نام Ancestors: The Humankind Odyssey باشید:

دانلود ویدیو با رزولوشن 480p

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده