نویسنده: عارف حسین پور
// پنجشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

یک بازی سه‌بعدی جدید از سری Adventure Time معرفی شد

شرکت Little Orbit و Cartoon Network روز گذشته یک بازی جدید از سری انیمیشن‌های سریالی و پرطرفدار Adventure Time را معرفی کردند. این بازی Adventure Time: Finn and Jake Investigations نام دارد و تقریبا برای تمام پلتفرم‌های موجود عرضه خواهد شد.
Finn and Jake Investigations در استودیو Vicious Cycle که یکی از زیرمجموعه‌های Little Orbit است و به خاطر ساخت بازی Ben 10: Omniverse شهرت دارد، مراحل توسعه را سپری می‌کند و قرار است در ماه نوامبر برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360، Wii U و 3DS منتشر شود. درحالی که بازی‌های اخیر مجموعه Adventure Time مثل Explore the Dungeon Because I DON'T KNOW (سال ۲۰۱۳) و Secret of the Nameless Kingdom (سال ۲۰۱۴) با نمای دید بالا به پایین دنبال می‌شدند، Finn and Jake Investigations کاملا سه‌بعدی است و اکشن، محیط‌های متنوع برای جستجو و معماهای مغزآب‌کن را به نمایش می‌گذارد. در Finn and Jake Investigations شخصیت‌های اصلی بازی به سرزمین اسرارآمیز اووو سفر می‌کنند و ساکنین رنگارنگش را مورد بازجویی قرار می‌دهند. البته علاقه‌ی آنها به بازجویی اصل تصادفی نیست، چون پدر و مادر فین کاراگاه‌های حرفه‌ای بودند. مت اسکات، مدیرعامل Little Orbit اعلام کرد که این شرکت درخواست‌های زیادی برای ساخت یک بازی جدید از مجموعه‌ی Adventure Time، آن هم به صورت سه‌بعدی و برای کنسول‌های نسل جدید دریافت کرده است. او گفت:
این بازی با بازی‌های قبلی Adventure Time کاملا متفاوت است. ما یک ماجراجویی کلاسیک جذاب، در دنیای سه‌بعدی و پرجزییات ساخته‌ایم که بازیکن‌ها در آن می‌توانند مکان‌های مختلف این سرزمین را جستجو کنند، با شخصیت‌ها حرف بزنند، مهارت خود در حل معماها را به چالش بکشند، با دشمنان مبارزه کنند و فقط خوش باشند.
در هفته‌ها و ماه‌های آینده جزییات بیشتری از Finn and Jake Investigations منتشر خواهد شد، اما فعلا باید به اطلاعات بالا و تصاویر موجود در گالری زیر بسنده کنیم.منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده