// پنجشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۰۰

ماد هوای برفی به صورت غیر رسمی برای GTA 5 منتشر شد

با وجود این که نسخه‌ی رایانه‌های شخصی ویندوزی بازی Grand Theft Auto V به صورت رسمی فاقد پشتیبانی از قابلیت ماد سازی است ولی چیزی نمی‌تواند جلوی عرضه‌ی مادها را بگیرد. مادی به صورت غیر رسمی برای بازی GTA 5 منتشر شده که در ادامه به جزئیاتی درباره‌ی آن خواهیم پرداخت.
این ماد دارای قابلیت نامحدود کردن پول، سلامتی، مهمات و دیگر مسائل مربوطه را به بازی اضافه می‌کند و آخرین ویژگی موجود در این ماد مورد پسند بسیاری از گیمرها خواهد بود: شما با این ماد برف را به بازی GTA Online آورید. این ماد توسط شخصی با اسم مستعار ECB2 ساخته شده و نام این ماد را «برف در GTA Online» گذاشته است. تقریبا تمام دنیای بازی با برف پوشیده شده است. حتی اثرات برف بر روی جاده‌ها، ماشین‌ها، درختان و بوته‌ها دیده می‌شود. شما می‌توانید این ماد را از طریق سایت‌ها مختلف همانند اینجا دانلود کنید. اما آگاه باشید: شما فایلی را از یک منبع ناشناس بر روی رایانه‌ی خود دانلود می‌کنید که این خود یک خطر محسوب می‌شود. افزون بر این واکنش راک‌استار نسبت به کسانی که این ماد را نصب می‌کنند، مشخص نیست و احتمال مسدود شدن حساب کاربری‌ شما هم نیز وجود دارد، حتی اگر این ماد به ظاهر بی‌ضرر باشد. تصاویری از این ماد را در زیر می‌توانید مشاهده کنید:

2851283-gta+snow 2851284-gtasnow1

برف کلمه‌ی ناآشنایی در GTA 5 نیست. راک‌استار به مناسبت کریسمس بروزرسانی را منتشر کرده بود که برای مدتی محدود، کاملا حال و هوای کریسمس را به داخل این بازی می‌برد. بازی Grand Theft Auto V در تاریخ ۱۴ آپریل (۲۵ فروردین ۱۳۹۴) برای رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شد. منبع: gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده