نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۹

بازی Total War: Warhammer توسط استودیو کریتیو اسمبلی معرفی شد

پس از اشارات مرموز استودیو کِرِیتیو اَسِمبِلی به سری بازی‌های Warhammer، این استودیو دقایقی پیش به‌ صورت رسمی از بازی Total War: Warhammer رونمایی کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
Total War: Warhammer شامل هیولاهای بزرگ، موجوداتی که در آسمان‌ها پرواز می‌کنند، قهرمانان افسانه‌ای و طوفان و قدرت‌های جادویی خواهد بود. علاوه براین، Total War: Warhammer شامل صحنه‌های مبارزه بسیار بزرگ با بیش از صدها سرباز در یک صحنه است. مبارزات بازی به صورت داینامیک است و بازیکنان با استفاده از تاکتیک‌های خود، فرماندهی میدان نبرد را در دست دارند. کِرِیتیو اَسِمبِلی در زمان معرفی Total War: Warhammer گفت:
در یک بازی نوبتی استراتژیک با عناصر ساخت و ساز، شما شهرهای قدیمی که با جنگ‌های ناپایان و دشمنان سرسخت پرشده را پیدا خواهید کرد. با انتخاب هر نژاد، شما برای مبارزه با تهدیدی که پیش‌رویتان قرار دارد وارد میدان نبرد خواهید شد.
بازی Total War: Warhammer توسط کِرِیتیو اَسِمبِلی، سازنده سری بازی‌های Total War و Alien: Isolation دردست تولید قرار دارد و به‌زودی برای پلتفرم‌های ویندوز، مک و SteamOs منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که کمپانی سگا وظیفه نشر این بازی را برعهده دارد. نظر شما در این رابطه چیست؟‌ آیا از قسمت جدید سری بازی‌های Total War: Warhammer که توسط دستان توانای کِرِیتیو اَسِمبِلی ساخته می‌شود هیجان‌زده هستید؟ منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده