نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۹

با شناسایی بازی DiRT 4 در درایور انویدیا، احتمالا این بازی به زودی معرفی می شود

باوجود شناسایی بازی DiRT 4 در درایور جدید انویدیا، احتمالا به زودی شاهد معرفی قسمت جدید این سری خواهیم بود. اخیرا فایلی سه‌بعدی در درایور جدید انویدیا یافت شده که در آن به این بازی درجه کیفیت «عالی» داده شده است. این به این معنی است که DiRT 4 در این کمپانی مورد آزمایش قرار گرفته است. با زومجی همراه باشید.
پس از نسخه سوم بازی DiRT، طرفداران بازی‌های ریسینگ به‌شدت منتظر معرفی قسمت چهارم این بازی هیجان‌انگیز و البته با ویژگی‌های بصری زیبا هستند. بدون‌شک بازی DiRT 4 در استودیو کُدمَستِرز در دست تولید قرار دارد. این استودیو طی آخرین آگهی شغلی که منتشر کرد، به دنبال یک برنامه‌نویس ماهر برای قسمت بعدی سری بازی‌های DiRT بود. بنابراین شاید سرانجام مراحل تولید بازی به نقطه‌ای رسیده که به‌زودی شاهد معرفی آن باشیم. در آگهی شغلی کُدمَستِرز گفته شده بود:
کُدمَستِرز که برنده جایزه بازی‌های ریسینگ است، بدنبال طراحانی برای گسترش سری‌های DiRT و Grid است. ما در منطقه رویال لِمینگتون، جایی که استودیو قرار دارد، بدنبال برنامه‌نویسان ماهر با تجربه در طراحی و تکنولوژی هستیم.
باوجود این لیست، کُدمَستِرز اعلام کرده بود از این برنامه‌نویسان برای «یک بازی کثیف» (DiRTy little game) استفاده خواهد شد. باوجود تمام این صحبت‌ها، این استودیو تا امروز به خوبی روند ساخت قسمت جدید سری بازی‌های DiRT را مخفی نگه داشته است. کُدمَستِرز این روزها در حال تولید بازی F1 2015 است. کم کم به تاریخ انتشار F1 2015 نزدیک می‌شویم و پس از گذشت چند مدت از عرضه این بازی، احتمالا شاهد معرفی DiRT 4 به‌صورت رسمی خواهیم بود. برای ساخت DiRT 4، احتمالا از همان موتور بازی‌سازی F1 2015 استفاده خواهد شد. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا منتظر قسمت جدید سری بازی‌های مسابقه‌ای DiRT  هستید؟ منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده