نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

تماشا کنید: زره مخصوص اسپارتان لاک برای افرادی که Halo 5 را پیش‌خرید کنند

مایکروسافت و خرده‌فروشی گیم‌استاپ، دیروز یک تریلر جدید از بازی Halo 5: Guardians منتشر کردند که به معرفی زره مخصوص شخصیت اسپارتان لاک می‌پرداخت. این زره فقط در اختیار افرادی قرار می‌گیرد که بازی را از طریق فروشگاه‌های گیم‌استاپ پیش‌خرید کرده باشند.
این زره که مربوط به کلاس شکارچی شخصیت اسپارتان لاک است، از ابتدای انتشار بازی، در بخش چندنفره قابل استفاده خواهد بود. مایکروسافت سِت کامل این زره را به این شکل توصیف می‌کند:
  • زره کلاس شکارچی: این زره که از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های نظامی بهره می‌برد، بسیار پیچیده و مرگبار است.
  • کلاه‌ کلاس شکارچی: با استفاده از این کلاه می‌توانید از موقعیت مکانی خود و همچنین خطراتی که در اطراف شما وجود دارند مطلع شوید.
در ادامه تریلر مربوطه را مشاهده می‌کنید. Halo 5 در تاریخ ۵ آبان‌ماه به طور اختصاصی برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. گیم‌استاپ همچنین یک پوستر زیبا از Halo 5 به افرادی که آن را پیش‌خرید می‌کنند اهدا خواهد کرد. هنوز درباره‌ی آیتم‌های اضافی که سایر فروشگاه‌ها برای پیش‌خربدکنندگان در نظر گرفته اند خبری منتشر نشده است. اسپارتان لاک مانند مستر چیف در Halo 5 یک شخصیت قابل بازی خواهد بود. در مورد او گفته شده که یکی از اعضای برتر UNSC است و در بخش داستانی بازی به دنبال مستر چیف می‌گردد. هنوز همه چیز درباره‌ی ارتباط بین لاک و چیف روشن و شفاف نیست، اما به نظر می‌رسد که این ارتباط جالب‎‌تر از آن است که فکر می‌کنیم. مایک کالتر، کسی که در تریلر سینمایی Halo: Nightfall ساخته‌ی ریدلی اسکات، در نقش لاک ظاهر شد، قبلا درباره‌ی این شخصیت گفته بود: «نمی‌توانم بگویم که او دوست یا دشمن مستر چیف است». او اطلاعات بیشتری درباره‌ی شخصیت لاک ارائه کرد و گفت که او در تعقیب مستر چیف است، اما «... شما نمی‌دانید که هدف از پیدا کردن مستر چیف چیست؛ اگر او را پیدا کنید چه اتفاقی می‌افتد، او در چه وضعیتی قرار دارد یا از نظر روحی چگونه است. اما من مطمئنم این یکی از جذابیت‌های قصه در Halo 5 است». مایکروسافت درباره‌ی Halo 5: Guardians تاکید کرده که این بازی با ارائه‌ی مجموعه‌ای از سلاح‎‌های جدید و قدیمی و بسیاری از قابلیت‌ها و توانایی‌های جدید که نحوه‌ی بازی کردن شما را به طور کلی تغییر می‌دهند، بزرگترین تحول ممکن را در مجموعه هیلو به وجود خواهد آورد. منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده