نویسنده: آرش عیاری
// چهار شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۵

نسخه موبایل EA Sports UFC با قول گرافیک با جزییات HD برای موبایل منتشر شد

سال گذشته، بازی مبارزه‌ای Ea Sports UFC برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر شد. حالا این بازی در حال گسترش پلتفرم‌های میزبان است. به همین منظور، الکترونیک آرتز این بازی را برای پلتفرم‌های اندروید و iOS منتشر کرد که می‌توانید آن را به صورت رایگان از گوگل‌پلی یا آیتونز دانلود کنید.
نسخه موبایلی بازی مبارزه‌ای EA Sports UFC توسط شعبه کانادا و با همکاری تیم توسعه دهنده نسخه کنسولی ساخته شده است. الکترونیک آرتز، امروز در کنفرانس خبری خود درباره عرضه نسخه موبایل این بازی گفت این نسخه از همان کدهای نسخه کنسولی بهره می‌برد و همین موضوع کیفیت و جلوه‌های بصری بازی‌های HD را روی موبایل‌ها می‌آورد. نسخه موبایلی بازی برای دفاع و حمله از سیستم کنترل لمسی بهره می‌برد. همینطور این نسخه دارای سیستم رده‌بندی و جایزه درون‌بازی نیز هست. در میان سایر ویژگی‌های کوچک و بزرگی که نسخه موبایلی بازی دارد، این نسخه دارای ۷۰ مبارزه از چهار بخش مختلف است. مبارزان معروفی که نام جان جونز و جورج سَنت‌پیِر نیز در بین آنان به چشم می‌خورد. نسخه موبایلی این بازی دو ماه گذشته به صورت آزمایشی در کانادا، کره جنوبی، سنگاپور و روسیه منتشر شد و در این مدت ۲ میلیون بار دانلود شد. الکترونیک‌آرتز همچنین اعلام کرد که بازیکنان این مناطق که اقدام به دانلود بازی کرده بودند به طور میانگین روزانه ۳۶ دقیقه این بازی را انجام داده‌اند. دین ریچاردز، مدیر کل EA Sports در اظهارنظری درباره نسخه موبایلی EA Sports UFC گفت که «این بازی استاندارد جدیدی را برای بازی‌های مبارزه‌ای روی تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند تعریف خواهد کرد» صحبت ریچاردز در این‌باره می‌تواند اشاره‌ای  به گرافیک و گیم‌پلی بازی باشد. دانا وایت، رییس مسابقات UFC نیز اضافه کرد:
با عرضه این بازی روی موبایل، ما نه تنها به مرزهای جدیدی از طرفداران می‌رسیم، بلکه می‌توانیم این ورزش را به طور جهانی و روی هر پلتفرمی گسترش دهیم.
EA Sports UFC را می‌توانید هم اکنون به صورت رایگان از گوگل‌پلی و آیتونز دانلود کنید. در ادامه می‌توانید عکس‌هایی از این بازی را مشاهده کنید.منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده