// سه شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۱

اشاره کارگردان بازی Mortal Kombat X به بسته الحاقی داستانی

اد بون خالق و کارگردان مجموعه‌ی Mortal Kombat در حساب کاربری توییتر خود اشاره کرد که جدیدترین نسخه‌ی عرضه شده از این سری ممکن است به زودی شاهد عرضه یک بسته الحاقی با محتوای داستانی باشد و شخصیت‌های قابل بازی جدیدی از طریق آن به بازی اضافه شوند. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
در جواب به سوال یکی از طرفداران، اد بون زیرکانه به وجود یک بسته داستانی اشاره کرد، هرچند که او هیچ اطلاعات خاصی از داستان، شخصیت‌ها و یا حتی تاریخ عرضه این بسته ارائه نداد.
سوال: اد، آیا درست است که تو مخفیانه قصد داری در طی یک بروزرسانی کاراکترهای غیرقابل بازی در بخش داستان را به بازی اضافه کنی؟ جواب: منظورت این است که دارم یک «بسته داستانی» می‌سازم؟
تعداد نسبتا زیادی از شخصیت‌هایی که در طی بخش داستانی حضور دارند مانند فوجین، کابال، استرایکر، سیندل، رین، اسموک، بو ری چو، فراست، سارینا، لی می و باراکا  قابل بازی نیستند. مادسازها هم اکنون به سختی درحال کار کردن هستند تا برخی از این شخصیت‌ها را به بازی اضافه کنند و تا به الان نیز موفق بوده‌اند چرا که اگر شما نسخه رایانه‌های شخصی را خریداری کرده باشید می‌توانید از طریق نصب ماد شخصیت‌های سیندل، رین و براکا را قابل بازی کنید که هر کدام نیز ضربات و نحوه‌ مبارزه‌ی مخصوص به خود را دارند. این بازی در تاریخ ۲۵ فروردین ماه بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شد. نسخه‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 نیز تا تابستان تاخیر خوردند. طبق اعلام استودیوی سازنده بازی Mortal Kombat X توانسته به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌ها در تمامی این مجموعه تبدیل شود. شما می‌توانید بررسی کامل Mortal Kombat X را هم از زومجی مطالعه کنید. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده