نویسنده: مرتضی تقوی
// سه شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۸

اکتیویژن: برنامه ای برای انتشار نسخه ی جدید بازی Guitar Hero در سال 2016 نداریم

مدت‌ها است که تنها محتوا ی جدید برای مجموعه بازی Guitar Hero عرضه می شود و از نسخه ی جدید این بازی خبری نیست. در ادامه با صحبت های مدیر ارشد اکتیویژن و دلیل عدم انتشار نسخه ی جدید با زومجی همراه باشید.
همیشه یکی از بزرگترین دلخوری های طرفداران Guitar Hero در طول انتشار نسخه های گوناگون این مجموعه، انتشار نسخه های حاشیه ای و به روز رسانی فراوان توسط اکتیویژن و دیگر استودیو های سازنده ی این بازی و پر شدن بازار از این دست نسخه ها بوده که افت و محدود شدن این سبک را نیز به دنبال داشته است.
در جلسه ی اخیر با استودیوی اکتیویژن، برایان شیا، یکی از نویسندگان سایت Gameinformer، از سازندگان این بازی پرسید که برای بقا ی این مجموعه (Guitar Hero) و این سبک چه کاری صورت گرفته است. تایلر میشو، مدیر ارشد بخش تولید اکتیویژن، داوطلب پاسخ به این سوال شد و گفت:عرضه ی یک نسخه ی جدید از این بازی در برنامه های سال 2016 ما قرار ندارد. وقتی شما به قبلیت هایی {کانال زنده ی Guitar Hero یعنی GHTV} نگاه می کنید متوجه می شوید که ما می توانیم بدون ارائه کردن نسخه ی جدید هم، محتوا و سبک های نواختن جدید را در اختیار شما قرار بدهیم.
کانال زنده ی این بازی یعنی حالتGHTV بازی های سبک آزاد را در اختیار شما قرار می دهد و اکتیویژن از این طریق می تواند با استفاده از تجربه ای مشابه یک کانال تلوزیونی، برای گیمرها محتوا  های جدیدی در دسترس قرار دهد و مرتب آن را به روزرسانی کند. گیمر ها می توانند روی چارت های مشخص شده که مطابق موزیک ویدئو ی یک گروه موسیقی خاص قرار داده شده اند بنوازند. Guitar Hero میشو با پیش کشیدن قابلیت های این حالت در بازی و رد کردن «بروزرسانی و محتوا سازی پیوسته» به عنوان یک مشکل برای این مجموعه ادامه داد:
من فکر می کنم زیبایی این موضوع که سبک آزاد این بازی را بهبود داده در این است که شما GHTV را به عنوان یک ساز و کار آنلاین در اختیار دارید که پلتفرم شما را به شبکه متصل می کند. این ویژگی سبب می شود تا نیاز به عرضه ی نسخه ی جدید برای ارائه ی موسیقی های بروز برطرف شود. در سال ۲۰۰۷، بسیاری از کاربران ما حتی آنلاین هم نبودند. تمام گیمر هایی که این مجموعه را در کنسول‌های Wii و پلی استیشن 2 بازی می کردند در نظر بگیرید. تمام نسخه های جدیدی که از این بازی منتشر می شد و به فروش می رسید به دلیل نیاز گیمر ها به موسیقی های جدید بود. شاید ما اینگونه این سبک را تا حدودی محدود کرده باشیم، اما این را هم در نظر بگیرید که شما زمان های مختلفی را سپری می کنید، گروه های مختلفی می آیند و گیمر ها به این محتواها نیاز دارند و تنها راهش هم عرضه ی نسخه ی جدید بود. ولی اکنون دیگر لازم نیست چنین کاری انجام دهیم.
میشو همچنین از ارائه ی تعدادی آهنگ جدید بر روی GHTV خبر داد. منبع: Gemeinformer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده