نویسنده: آرش عیاری
// سه شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

مایکروسافت یک بازی انحصاری جدید در E3 2015 معرفی می‌کند

هر روز که به بزرگ‌ترین رویداد سالانه‌ بازی‌های ویدیویی یعنی نمایشگاه E3 نزدیک می‌شوید، اخبار و حواشی مربوط به آن نیز داغ‌تر می‌شود. گزارش‌ها حاکی از این است که مایکروسافت قصد دارد در E3 سال جاری، از یک بازی جدید انحصاری رونمایی کند.
فیل اسپنسر، رییس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت را می‌توان یکی از پرکارترین مدیران ارشد حوزه بازی‌های ویدیویی دانست. او در جدیدترین توییت خود اعلام کرده است که آن‌ها قصد دارند از یک بازی کاملا جدید و البته انحصاری رونمایی کنند. اسپنسر در توییت خود گفت:
ما یک بازی انحصاری جدید در E3 خواهیم داشت. من سعی دارم تا کاری کنم که این E3 بیشتر از E3های گذشته درباره بازی‌های انحصاری باشد. سال جاری، سالی جالب و جذاب خواهد بود. من فکر می‌کنم امسال بهترین سال برای ما از لحاظ محتواهای انحصاری است.
اکتبر سال گذشته، اسپنسر فاش کرد که استودیو‌های بازی‌سازی مایکروسافت در حال کار روی یک بازی کاملا جدید هستند که یک بازی در سبک تیراندازی فضایی یا رانندگی نیست. انتظار می‌رود در E3 سال جاری میلادی، مایکروسافت بازی Scalebound را نیز نمایش دهد. بازی اکشن/ماجرایی که توسط استودیو پلاتینیوم گیمز و به کارگردانی هیدکی کامیا در دست ساخت است. اسپنسر چند روز پیش نیز مهر تاییدی بر شایعات مبنی بر جدایی فیل هریسون از مایکروسافت زد.  منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده