نویسنده: عارف حسین پور
// سه شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

بلیزارد سرانجام تاریخ انتشار بازی Heroes of the Storm را مشخص کرد

بلیزارد بالاخره تاریخ انتشار بازی چندنفره‌ی آنلاین Heroes of the Storm را اعلام کرد. این بازی در تاریخ ۳۰ اردیبهشت وارد مرحله بتای عمومی می‌شود و ۱۲ خرداد نیز به طور کامل عرضه خواهد شد.
Heroes of the Storm در زمان انتشار ۳۰ شخصیت قابل بازی، ۷ نقشه‌ی متنوع و گزینه‌های زیادی برای شخصی‌سازی خواهد داشت. تمام اینها از مجموعه‌های معروف بلیزارد مانند Warcraft و Diablo و StarCraft در بازی حضور دارند. در تاریخ ۱۱ خرداد جشنی برای انتشار بازی در لندن ترتیب داده شده که به طور زنده نیز استریم می‌شود و قابل مشاهده خواهد بود. مایک مورهایم، مدیرعامل و یکی از موسسین بلیزارد درباره‌ی این بازی می‌گوید:
Heroes of the Storm با تمرکز روی بازی گروهی و گیم‌پلی سریع، یک عنوان تازه در سبکی محبوب است. ما Heroes of the Storm را طوری ساخته‌ایم که هم برای بازیکنان تازه‌وارد قابل دسترسی باشد و هم مهارت‌های حرفه‌ای‌ترها را به چالش بکشد.
Heroes of the Storm که یک بازی رایگان (Free-to-Play) است، بر پایه مسابقات آنلاین ۵ دربرابر ۵ طراحی شده و دارای حالت‌های مختلف همکاری و رقابتی خواهد بود. بلیزار تاکید دارد که سبک این بازی متفاوت از عناوین "میدانِ نبردِ چندنفره‌ی آنلاین" (MOBA) و یا "استراتژیِ همزمان" است؛ این کمپانی Heroes of the Storm را «کتک‌کاری» قهرمانان معرفی می‌کند! منبع: MCV


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده