// دوشنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۵

بازی Star Wars Battlefront را می توانید تک نفره با هوش مصنوعی بازی کنید

طرفداران بازی Star Wars Battlefront که نمی‌خواهند یا نمی‌توانند با دیگران به انجام بازی بپردازند، همیشه قادر خواهند بود تا با هوش مصنوعی رقابت کنند. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
امروز استودیوی دایس تایید کرد که بازی Star Wars Battlefront برای کسانی که قصد دارند تنهایی به انجام بازی بپردازند، از هوش مصنوعی پشتیبانی خواهد کرد. با توجه به صحبت‌های نیکلاس فرگیوس کارگردان بخش طراحی بازی، هوش مصنوعی در هر دو بخش آنلاین و آفلاین حضور خواهد داشت.
ما در بازی ویژگی‌ای داریم به نام «ماموریت‌ها» که به شما اجازه می‌دهد تا آن‌ها را به صورت تک نفره یا چند نفره با هوش مصنوعی در هر دو حالت آنلاین یا آفلاین بازی کنید.
این خبر می‌تواند تسلی خاطری باشد بر طرفداران مجموعه‌ی Star Wars که از شنیدن این خبر که بازی Star Wars Battlefront بخش تک نفره یا داستانی نخواهد داشت، ناامید شده بودند. در حقیقت بازی «ماموریت‌های ساخته شده» خواهد داشت، چیزی شبیه به بخش داستانی بازی Titanfall تنها با این تفاوت که آن تجربه‌ی داستانی که مخصوصا طرفداران بازی Battlefront 2 انتظارش را می‌کشیدند در کار نخواهد بود. البته این را هم باید در نظر داشت که استودیوی دایس در طی چند بازی اخیر خود همیشه برای بخش داستانی بسیار ضعیف عمل کرده اما در عوض بخش چند نفره را فوق العاده هیجان انگیز و دوست داشتنی طراحی کرده است. لذا شاید این تصمیم گیری برای بازی بسیار خوب باشد. البته در طرفی دیگر نیز استودیوی ویسرال گیمز هم بر روی یک نسخه از سری Star Wars کار می‌کند. از آنجایی که امی هنینگ، داستان نویس و کارگردان معروفِ این صنعت بر روی پروژه کار می‌کند به احتمال زیاد آن بازی برای طرفداران بخش داستانی بسیار جذاب‌تر باشد. بازی Star Wars Battlefront برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در ماه نوامبر (آبان-آذر) عرضه خواهد شد. شما می‌توانید ویدئوی معرفی بازی را از طریق این لینک مشاهده کرده یا اکثر اطلاعات منتشر شده از بازی را در اینجا مطالعه کنید. نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده