// دوشنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

جزئیاتی از داستان فیلم فرعی Star Wars Anthology: Rogue One منتشر شد

سری فیلم‌های جنگ ستارگان این بار محدود به نسخه‌های شماره‌دار نمی‌شوند و فیلم‌های مستقل و فرعی هم در این دنیای بزرگ ساخته خواهند شد. این مجموعه‌‌ی مستقل که Anthology نام خواهند گرفت، با فیلم Rogue One به کارگردانی  گرت ادواردز آغاز می‌شود.
فیلم‌های مستقل یا به قول معروف Stand-Alone از سری فیلم‌های جنگ ستارگان، جدا از سری شماره‌دار ساخته می‌شود و روایت‌گر اتفاقاتی است که بین اپیزود‌های اصلی روی می‌دهد. لوکاس  در جریان مراسم بزرگداشت جنگ ستارگان، از جزئیات اولین قسمت از این فیلم‌های مستقل به نام Star Wars Anthology: Rogue One پرده برداشت. در حالی که هنوز مراحل فیلم‌برداری Rogue One به طور رسمی آغاز نشده، اما ادواردز صحنه‌هایی را با استفاده از Industrial Light & Magic از پرواز جنگنده‌های TIE بر فراز سیاره‌ای جنگلی که شاتی از ستاره‌ی مرگ را در پس‌زمینه‌ی خود دارد، به نمایش گذاشت.
گروهی از نیروهای مقاومت با یکدیگر متحد می‌شوند تا در ماموریتی، اطلاعاتی را از ستاره‌ی مرگ بدزدند و امیدی دوباره را به کهکشان بازگردانند.
ادواردز در مورد این فیلم می‌گوید که بازه‌ی زمانی رویداد‌های داستان بین اپیزود سوم ( انتقام سیث) اپیزوپ چهارم ( امید نو) خواهد بود. به گفته‌ی کارگردان، تمرکز فیلم بیشتر روی نیروهای انقلابی است نه جدای‌ها، از طرفی، فسیلیتی جونز هم به عنوان بازیگری در نقش انقلابی، در این فیلم به ایفای نقش خواهد پرداخت. ادواردز قصد دارد در این فیلم یک برداشت واقع‌گرایانه از دنیای جنگ ستارگان داشته باشد. از طرفی، شخصیت‌های داستان نه خیلی به سمت خوبی هستند و نه بدی، بلکه با اتمسفر و روندی خاکستری مواجه هستیم. ادواردز همچنین بخش‌هایی از تصاویر مفهومی و اولیه فیلم را به نمایش گذاشت که در آن سربازان انقلابی زیر باران در حال  پیشروی هستند و سفینه‌هایی که با آنها قبلا برخورد نداشتیم در این تصاویر دیده می‌شوند. Star Wars زمانی که کمپانی لوکاس پیشنهاد ساخت فیلم را به ادواردز داد، وی مشغول به ساخت فیلم گودزیلا بود. با این حال وقتی ادواردز با پیشنهاد ساخت فیلم مواجه شد و طرح‌های اولیه را دید، اینطور واکنش نشان داد:
من در سینما نمی‌شینم تا ببینم شخص دیگری این فیلم را ساخته است!
و به این شکل پیشنهاد را قبول کرد. از افراد دیگری که در ساخت و توسعه‌ی این فیلم حضور دارند می‌توان به نیل کوربولد به عنوان سرپرست جلو‌ه‌های ویژه، نیل لامونت و دونگ چیانگ به عنوان طراح صحنه و گریگ فراسر را در وظیفه‌ی فیلم‌برداری اشاره کرد. این افراد تجربه‌های فراوانی در ساخت فیلم‌های مطرحی مانند سقوط شاهین سیاه، سی دقیقه پس از نیمه شب، نجات سرباز رایان، لبه‌ی فردا و سری هری پاتر اشاره کرد. لوکاس فیلم همچنین در صحبت‌های جالبی گفت که به سازندگان فیلم‌های این مجموعه آزادی کامل داده‌اند تا هر آنچه که در نظر دارند اعمال کنند. آنها می‌توانند داستان خود را در سبک و سیاقی که مد نظر دارند پیاده سازی کنند. هارت، معاون رئیس لوکاس فیلم این تصمیم را فکر خوبی دانست و عقیده‌ دارد این روش باعث می‌شود تا چیزهای غیرقابل انتظار و جالبی در فیلم‌های مجموعه جنگ ستارگان پدید بیاید. Star Wars Anthology: Rogue One از تابستان امسال کار فیلم‌برداری خود را در آمریکا و مناطقی که هنوز مشخص نیست آغاز می‌کند. انتظار می‌رود این فیلم در سال آینده‌ی میلادی اکران شود. منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده