نویسنده: محسن وزیری
// پنجشنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۳

بازی Demon's Souls قبل از میازاکی، یک پروژه شکست خورده بود

بازی Demon's Souls از ابتدا یک پروژه‌ی موفقیت‌آمیز نبوده و سازندگان قادر نبودند نمونه‌ی اولیه‌ی آن را به درستی طراحی کنند. با ورود هیدتاکا میازاکی به تیم توسعه‌دهندگان، سرنوشت این بازی عوض شد. با زومجی همراه باشید.
میازاکی در مصاحبه‌ای که اخیراً با روزنامه‌ی گاردین انجام داده، از علاقه‌ی خود نسبت به سبک نقش‌آفرینی فانتزی در Demon's Souls گفت و اظهار کرد که با وجود مشکلات هنگام ساخت بازی، سبک آن ، روی این پروژه کار کرده است.
زمانی که شنیدم این یک بازی نقش‌آفرینی فانتزی است، هیجان‌زده شدم. متوجه شدم که اگر بتوانم راهی پیدا کنم تا کنترل روند ساخت بازی را به دست بگیرم، می‌توانم آن را به چیزی که می‌خواهم تبدیل کنم. جنبه‌ی مثبت این کار این بود که اگر ایده‌هایم جواب نمی‌دادند، کسی اهمیت نمی‌داد چرا که بازی از قبل شکست خورده بود.
میازاکی قبل از ورود به دنیای ساخت بازی‌ها، این شغل را برای خود در نظر داشته ولی تصمیم گرفته بود که در شرکت فناوری اوراکی مشغل به کار شود. علاقه‌ی او به بازی‌ها زمانی شدت یافت که دوستش، به او پیشنهاد کرد بازی ICO را انجام دهد. همین بازی بود که میازاکی را به سبک‌های فانتزی علاقه‌مند کرد.
آن بازی دید من را نسبت به فرصت‌هایی که در این صنعت وجود دارد، باز کرد. من می‌خواستم خودم یک بازی بسازم. حالا رئیس فرام سافتور هستم و باید رئسای شرکت‌های دیگر را نیز ملاقات کنم. آن‌ها واقعاً آدم‌های عجیبی هستند. آن‌ها من‌را تحت تأثیر قرار می‌دهند. من از بعضی از آن‌ها برای ساخت دشمن‌های بازی‌هایم استفاده می‌کنم.
Bloodborne، جدیدتری اثر میازاکی هفته‌ی گذشته برای پلی‌استیشن 4 عرضه شد و یک بسته‌ی بروزرسانی هم برای رفع برخی از ایرادات آن منتشر شد. منبع: Gamernax


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده