// یکشنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۱

بازی WE ARE DOOMED برای ایکس باکس وان منتشر شد

بازی مفرح و ارزان WE ARE DOOMED هم‌اکنون برای پلتفرم ایکس‌باکس وان در دسترس است و حتی برای کاربران طلایی شبکه ایکس‌باکس لایو با تخفیف به فروش می‌رسد. در ادامه با زومجی همراه باشید.
شما هم‌اکنون می‌توانید بازی WE ARE DOOMED را با قیمت ۹ دلار از ایکس‌باکس لایو بخرید. البته کاربران طلایی تا پایان روز ۲۳ آپریل (۳ اردیبهشت) با یک دلار تخفیف می‌توانند بازی مذکور را با قیمت ۸ دلار تهیه کنند. لازم به ذکر است که این بازی تنها ۱۵۵ مگابایت حجم دارد. در این بازی شما باید با پرتوهای لیزری، دشمنان خود را نابود کنید. نمرات بالا بدست آورید و از تخریب‌پذیری ها، رنگ‌ها و نور‌های زیبا بازی لذت ببرید. در بازی هیچ بخش داستانی، میان‌پرده و آموزش‌های طولانی وجود ندارد و تنها حاوی اکشن آرکید خالص است.

در این هفته شاهد تخفیف بازی‌های خوب دیگری برای ایکس‌باکس وان بوده‌ایم. کاربران طلایی ایکس‌باکس لایو تا روز دوشنبه همین هفته فرصت دارند که بازی The Evil Within، NHL15 با ۵۰ درصد تخفیف به قیمت ۳۰ دلار، باندل بازی Metro Redux را با ۵۰ درصد تخفیف به قیمت ۲۵ دلار و هر کدام از بازی‌های Metro Last Light Redux و Metro 2033 Redux را با ۴۰ درصد تخفیف به قیمت ۱۵ دلار به صورت دیجیتالی از ایکس‌باکس لایو خریداری کنند. منبع: majornelson


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده