// یکشنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۹

بازی Metal Gear Online هیچ تروفی یا اچیومنتی نخواهد داشت

سازنده بازی Metal Hear Online در طی چند روز گذشته تبلیغات نسبتا زیادی درمورد ویژگی‌هایی که بازی ارائه خواهد داد انجام داده است. آن‌ها از طریق حساب کاربری تویتر خود با طرفداران در رابطه با بازی به بحث و گفتگو پرداخته و اطلاعات نسبتا جالبی منتشر کرده‌اند. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
اول از همه آن‌ها اعلام کردند که تیم سازنده هیچ برنامه‌ای برای اضافه کردن سیستم تروفی یا اچیومنت به بازی نخواهد داشت. همچنین آن‌ها قصد دارند تا جایی که امکان دارد بر روی بازی و ویژگی‌هایش کار کنند لذا هنوز تاریخ عرضه مشخصی اعلام نشده است. در ادامه آن‌ها توضیح دادند که هنگام انجام بازی، میزبان می‌تواند میزان سرعت مسابقه را تغییر دهد. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که طرفداران خواستار آن بودند قابلیت «هدف گیری خودکار» بوده که تیم سازنده آن را به بازی اضافه کرده است منتها باید آن را از طریق منوی تنظیمات فعال یا غیرفعال کنید. همچنین سیستم کنترل بازی کاملا شبیه به بازی Metal Gear Solid Ground Zeroes خواهد بود. جدا از این مسائل اگر شما فکر کرده‌اید که تیم سازنده برای تمامی تصمیمات و تغییرات مهم از شما کمک خواهد گرفت یا اینکه هیچ چیزی بر خلاف خواسته شما پیش نخواهد رفت ممکن است کمی در اشتباه باشید. آن‌ها قطعا خواستار نظرات و پیشنهادات شما هستند اما تخصص خودشان نیز در بازی بکار خواهد رفت و نوعی تعادل در مراحل ساخت وجود خواهد داشت.
با اینکه ما از نظرات و پیشنهادات شما متشکر هستیم اما تیم سازنده قصد ندارد تا کل مراحل ساخت را بر اساس دیدگاه طرفداران بنا کند. ما طراحان و سازندگان حرفه‌ای و بسیار با تجربه‌ای هستیم و در نهایت خودمان تصمیم خواهیم گرفت که چه چیزی به نفع یا ضرر بازی خواهد بود. با این حال مطمئن باشید که ما به نظرات جوامع بازیکنان گوش خواهیم داد و در صورت نیاز اصلاحات لازم را اعمال خواهیم کرد. به همین خاطر است که ما به دنبال انجمن‌های مناسب می‌گردیم و به طور معمول از نظرات طرفداران استفاده می‌کنیم. ما از پشتیبانی شما متشکر هستیم و امیدواریم که از سیستم بنا شده در بازی لذت ببرید.
شما می‌توانید از طریق این لینک ویدئوی بازی را تماشا کرده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده