// یکشنبه, ۳۰ فروردین ۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

لیگ برتر بازی‌های ویدئویی یا MLG در سه ماهه اول امسال آمار شگفت‌انگیزی را ارائه داد؛ این لیگ که به عنوان بزرگترین مسابقه‌ی ورزش‌های الکترونیکی در غرب شناخته می‌شود، در سه‎‌ماهه‌ی اول امسال نسبت به سال قبل ۲۵۳ درصد بیشتر بیننده جذب کرده است.
علاوه بر این، درآمدهای کمپانی MLG از بخش تبلیغات ۴۸۲ درصد افزایش پیدا کرد. بر اساس اعلام این شرکت، تعداد بینندگان بخش MLG.tv در سه‌ماهه‌ی اخیر نسبت به سه‌ماهه‌ی قبل حدود ۷۰ درصد رشد کرده و در ۹۰ روز ابتدایی سال ۲۰۱۵، بیش از شش ماه پایانی سال ۲۰۱۴ بیننده داشته است. هم‌اکنون حدود ۲۶۰۰ برند تجاری برای تبلیغات در MLG قرارداد امضا کرده‌اند که خود کمپانی اعتقاد دارد این استقبال به دلیل ورود و سرمایه‌گذاری در بخش موبایل و دستگاه‌های OTTV است. اما این پایان پیشرفت‌های MLG نیست و انتظار می‌رود امسال سود به مراتب بیشتری نصیب این کمپانی شود؛ MLG سال گذشته بیش از ۱۰۰۰ ساعت برنامه تولید و پخش کرد و قصد دارد این میزان را امسال افزایش دهد. MLG در سال ۲۰۰۲ توسط دو نفر به نام‌های ساندنس دی‌جوانی و مایک سپسو تاسیس شد. مسابقات این لیگ در کشورهای امریکا و کانادا برگزار می‌شود. منبع: VG247

اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده