نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۰

Star Wars: Battlefront یک بازی چند نفره است و بخش داستانی نخواهد داشت

Star Wars: Battlefront که یک بازی تیراندازی اول‌شخص است و توسط استودیو دایس در دست تولید قرار دارد، بخش داستانی نخواهد داشت و تمام تمرکز بازی روی بخش چندنفره یا مولتی‌پلیر آن است. با زومجی و اطلاعات کاملی در این رابطه همراه باشید.
اگرچه Star Wars: Battlefront یک بازی چندنفره است، اما این بازی دارای ماموریت‌های کوچکی خواهد بود که بازیکنان به صورت تک‌نفره، split-screen یا co-op می‌توانند به انجام آن‌ها بپردازند. پاتریک باک، تهیه‌کننده Star Wars: Battlefront در این رابطه گفت:
Star Wars: Battlefront اصولا یک بازی چندنفره است. اولین نسخه منتشرشده از بازی Star Wars: Battlefront یک بازی چندنفره بود و ما هم با نسخه جدید این بازی خواستیم مبارزات سه‌گانه اول این سری را از نو بسازیم.
دایس در جریان بیستمین سالگرد سری جنگ ستارگان توضیح نداده ماموریت‌های co-op بازی چگونه عمل خواهند کرد. با این حال این استودیو گفت وقایع این ماموریت‌ها در نقشه‌های بخش چندنفره بازی مانند اِندور، هات و بیشتر اتفاق می‌افتد. در جریان مراسم E3 2015 که در ماه ژوئن برگزار خواهد شد، منتظر انتشار اطلاعات بیشتری در این رابطه باشید. بازی Star Wars: Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی (۲۶ آبان سال ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده