نویسنده: عارف حسین پور
// شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

بازی های Doom و Wolfenstein در کنفرانس بتسدا E3 2015 حضور دارند، اما Fallout نه!

کمپانی بتسدا امسال اولین کنفرانسش در نمایشگاه E3 را برگزار می‌کند. این شرکت با انتشار یک دعوتنامه از همه طرفداران خواسته تا در روز یکشنبه ۱۴ ژوئن در سالن نمایشگاه حاضر باشند. در این دعوتنامه شخصیت‌های بازی‌های معروف بتسدا نیز حضور دارند. برای اطلاع از جزییات موضوع با زومجی همراه باشید.

در این دعوتنامه، روی صندلی‌های سالن، تصویر و نام شخصیت‌های مختلف فرانچایزهای محبوب بتسدا دیده می‌شود. بی‌جی بلازکوویچ از Wolfenstein، سایبردیمون از Doom، سباستین از The Evil Within، تُل‌بوی از Dishonored و چند شخصیت از Elder Scrolls Online در تصویر دیده می‌شوند؛ اما شاید جای هیچ کدام از شخصیت‌های بتسدا به اندازه ولت‌بوی از سری Fallout در این عکس خالی نباشد و این یعنی خبری از معرفی Fallout 4 در کنفرانس E3 بتسدا نخواهد بود.

bethesda_e3_invite

البته هنوز برای اظهار نظر کمی زود است، اما قبلا هم در خبرها داشتیم که بتسدا قصد رونمایی از Fallout 4 در نمایشگاه E3 را ندارد. طرفداران پرشمار مجموعه فال‌اوت بی‌صبرانه منتظر معرفی رسمی این بازی هستند و حتی انتشار یک تیزر کوتاه از بازی هم می‌تواند برای آنها رضایت‌بخش باشد.

مجموعه فال‌اوت کارش را از سال ۱۹۹۷ آغاز کرد و تاکنون ۶ بازی از این سری منتشر شده‌اند. آخرین بازی مجموعه با عنوان Fallout: New Vegas در سال ۲۰۱۰ عرضه شد. از آن زمان تا به امروز، همه منتظر رونمایی از Fallout 4 هستند؛ ما هم تا روز ۱۴ ژوئن امیدوار می‌مانیم.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده