// پنجشنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

بازی Batman Arkham Knight دیگر تاخیر نخواهد خورد

بازی Batman Arkham Knight برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ معرفی شد و در آن زمان قرار بود تنها چند ماه پس از رونمایی عرضه شود اما خیلی‌ها اعتقاد داشتند بازی تاخیر خواهد خورد و آن اتفاق هم افتاد، اما آیا باز هم تاخیری دیگری در راه خواهد بود؟ راک استدی جواب می‌دهد! با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
راک استدی سازنده این بازی در آن زمان اعلام کرد که برای بهتر کردن بازی نیاز به زمان بیشتری دارد لذا تاریخ انتشار را تا ۱۲ خرداد سال ۹۴ عقب انداخت. ما همه منتظر رسیدن تاریخ مربوطه بودیم که دوباره استودیوی سازنده تاریخ عرضه را تاخیر زد و آب سردی بر روی بدنمان ریخت اما حداقل قسمت خوب ماجرا این بود که تاخیر طولانی‌ای انتظارمان را نمی‌کشید بلکه فقط باید چند هفته‌ی دیگر صبر می‌کردیم. واقعا انتظار برای این بازی خیلی سخت است، چرا راک استدی انقدر ما را اذیت می‌کند؟ خوشبختانه سفتون هیل، کارگردان بازی به طرفداران اطمینان داده است که دیگر خبری از تاخیر نخواهد بود. بازی Batman Arkham Knight در تاریخ دوم تیرماه سال جاری برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. هیل در جواب یکی از طرفداران اینگونه پاسخ داد:
بر روی تقویمت علامت بگذار دوست عزیز، این بازی قطعا در تاریخ مشخص شده عرضه خواهد شد.
این حرف ها به این معنا است که سفر حماسی بتمن در شهر آرکام، دوم تیر ماه به پایان خواهد رسید چرا که به گفته تیم سازنده این بازی آخرین عنوان در سه گانه‌ی آرکام خواهد بود و داستان بتمن را خاتمه خواهد داد. حال سوال اصلی اینجا است که آیا باز هم بتمن را در دنیای بازی‌های ویدئویی خواهیم دید یا نه؟ می‌توان گفت احتمالش هست اما قطعا دیگر در دستان توانمند راک استدی نخواهد بود. با اینکه اکثر بازیکنان جزو طرفداران بتمن هستند اما وقتش رسیده که دیگر قهرمانان دنیای کتاب‌های مصور نیز عرض اندامی بکنند. شاید کمی رویاپردازانه باشد اما دیدن اینکه راک استدی بازی‌ای با کیفیت بسیار بالا از روی شخصیت‌هایی مانند سوپرمن یا الیور کوئین (Arrow) بسازد بسیار هیجان انگیز خواهد بود. نظر شما چیست؟ آیا سوپرمن یا الیور کوئین لیاقت ورود به دنیای بازی‌های ویدئویی را دارند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. راک استدی این هفته در خبری دیگر اعلام کرد که برای اولین بار در مجموعه‌ی آرکام می‌توانید حین بازی کردن درجه سختی را تغییر دهید که قطعا برای برخی کارآمد خواهد بود. منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده