// پنجشنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

امکان عرضه یک نسخه فرعی از بازی Kingdom Hearts 3 برای گوشی های هوشمند

این امکان وجود دارد که همانند شماره‌های قبلی، یک نسخه‌ی فرعی از بازی Kingdom Hearts 3 برای گوشی‌های هوشمند منتشر شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.
بازی Kingdom Hearts پیش از این طعم گوشی‌های هوشمند را چشیده است. علاوه بر این یک بازی اجتماعی به نام نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Kingdom Hearts coded که برای کنسول DS نینتندو و دنباله‌ای بر 2 Kingdom Hearts به حساب می‌آمد، در اصل به صورت قسمتی برای گوشی‌های موبایل منتشر شده بود. طی مصاحبه‌ای که مجله‌ ژاپنی فامیستو انجام داده و سایت جماتسو آن را به انگلیسی ترجمه کرده است،‌ تتسویا نمورا، تولیدکننده‌ی این سری‌بازی، اشاره کرد که ممکن نسخه‌ی مشابه‌ Kingdom Hearts 3 به صورت اپلیکیشن موبایل عرضه شود. او گفت:
ساخت و توسعه‌ی Kingdom Hearts 3 به خوبی پیش می‌رود، اما یک اطلاعیه‌های جدید در رابطه با آن وجود دارد. یکی از این اطلاعیه‌ها این است که من فکر می‌کنم باید قادر باشیم بخش گوشی‌های هوشمند را برای این سری‌بازی توسعه دهیم.
این امکان وجود دارد در نمایشگاه D23 ژاپن که در ماه نوامبر برگزار می‌شود، منتظر معرفی این بازی باشیم. هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای بازی Kingdom Hearts 3 اعلام نشده است. اما این بازی قرار است برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود. آیا تاکنون سری‌بازی Kingdom Hearts را تجربه‌ کرده‌اید؟ این بازی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ منتظر نظرات شما پیرامون این بازی هستیم. منبع: vg247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده